Editorial: ROSA DELS VENTS (23/01/2020)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 19 febrero 2020
Estem d'enhorabona doncs la ploma d'en Mathias Malzieu ens regala una nova novel·la.
Després del gran boom editorial que va significar “La mecànica del cor” vàrem descobrir a un autor que escrivia per tal de tocar la sensibilitat del seu públic lector i explicar faules modernes carregades de missatge que ens ajuden a reflexionar i a somiar desperts.
No és d'estranyar que obra rere obre segueixi col·leccionant un reguitzell de fidels lectors i segueixi acumulant crítiques positives vers les seves obres.
La seva vessant més sensible i imaginativa ens ha arribat gràcies a les seves obres de ficció i a la seva autobiografia “Diari d'un vampir en pijama”.
Només d'una ment tant inquieta i a la recerca de la bellesa poden brollar històries tan fabuloses com la que avui us presentem.
A Una sirena a París coneixerem a en Gaspard Snow, un noi que no tem als interrogants de la vida i que viu abocat a la música i als sentiments purs.
Ens plantem en un vol sense escales a París en un moment on el Sena està a punt de desbordar-se. Els rumors de la desaparició de les persones que s'hi apropen va en augment però ningú no en sap la causa.
En Gaspard, encisat com a músic i com a persona decideix seguir un cant que l'apropa a la riba del riu.
Quan hi arriba no pot creure el que veu... Hi ha una sirena que es diu Lula malferida.
Sent la necessitat de guarir-la i la porta a casa seva per tal que es recuperi però tothom que les ha sentit mor al tercer dia.
Podrà escapar al seu final aparentment anunciat?
Ella té els dies comptats fóra de l'aigua i ell al haver-la sentit ja ha begut oli però penseu que és una obra on tot pot passar.
Perquè hi ha sirenes al Sena? Acabarà París inundat? Què passarà amb la Lula? I amb el jove Gaspard?
Us asseguro que aquesta obra trepidant us convidarà a imaginar, a analitzar, a desgranar la seva bellesa subtil i sobretot a pensar en el poder dels sentiments purs.
Gràcies a l'aposta de Rosa dels Vents tenim entre mans la nova obra del mestre de les metàfores i a una de les plomes més apreciades pel públic juvenil i no tant juvenil a la actualitat.
Podreu deixar-lo escapar?
Us crida des de les llibreries com un suau i melodiós cant de sirena!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..