Editorial: Salamandra (22/11/2018)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Miles de trabajadores en peligro. Un director corrupto; otro, amante de la poesía. Dos mujeres irresistibles.
Una historia de odio, deseo, venganza y poder en un thriller rápido como un parpadeo de ojos.

Un thriller financiero, implacable en el tema como en el ritmo, donde los personajes son ásperamente esculpidos, de forma casi cruel, movidos por el odio, por el deseo de venganza o por el poder.

Un circo cínico y desprovisto de ... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 21 enero 2019
Avui tornem a tenir novetats sobre el mestre de les lletres sicilianes Andrea Camilleri.
Aquest cop no ens presenta cap obra amb el seu fill literari Salvo Montalbano sinó que tal i com fa de tant en tant es proba a ell mateix davant el full en blanc amb personatges totalment nous.
Tal i com va fer a “Un dissabte amb els amics” ens demostra la seva prosa més enllà de la saga que l'ha fet conegut mundialment i mereixedor de múltiples critiques positives.
Amb La intermitència ens presenta una novel·la on els diners, l'amor i les traïcions en són els ingredients principals.
Ens situem a la empresa Manuelli en un moment de transició que ho pot canviar tot i on hi coneixerem al president d'avançada edat i al seu fill col·locat per “influència” però sense cap mena d'experiència ni massa esme.
Aquest parell s'hauran de cuidar dels que volen en cercles a sobre del seu edifici en forma del cap de personal i d'en Mauro de Blasi, el director general.
Aquets darrers tenen malicia, habilitats per convèncer, cinisme i molta crueltat.
L'empresa pot marxar del mapa o créixer molt si adquireixen la Birolli aprofitant-se de la situació conflictiva econòmicament parlant que travessen els seus propietaris.
Sembla que la única riquesa que realment cotitza a l'alça dins la empresa és una jove decidida i sensual que els pot desmuntar a tots.
Qui s'enriquirà? Quin paper jugarà cadascun? I la noia, pot decantar la balança?
Aquest misteri financer dóna incomptables girs i impressiona per la seva dimensió.
Escenaris realistes, personatges duts als extrems i seduïts per les més baixes atraccions els porten a fer allò que mai haurien pensat.
El Mauro de sobte notarà com ell es va quedant literalment en “pausa” de tant en tant i la seva salut es veurà afectada. El frenarà això d'aconseguir els seus propòsits?
Desgraneu l'obra que ens ofereix Edicions 62 i descobriu la intriga que s'amaga en aquest llibre.
Gràcies a la tasca de traducció d'en Pau Vidal podeu completar l'amplia bibliografia d'aquest gran escriptor.
Per si us ha faltat el comissari Montalbano no podem deixar de recomanar-vos títols com “Una veu a la nit”, “ Una escletxa de llum”, “El somriure de l'Angèlica” i “El joc dels miralls”.
Totes les seves obres enganxen i tenen un to particular amb matisos sempre nous.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: literatura italianaVer más

La novela negra en el cine

L.A. Confidential (Los Ángeles al desnudo)
La Dalia Negra (The Black Dahlia)
Dueños de la calle (Street Kings)
Dark Blue (El rostro oscuro de la ley)