Editorial: Club Editor (02/03/2020)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

David11
 21 marzo 2022
“Diu que m'assemblo a les grans roques solitàries que hi ha al sud de la Patagònia, peces de mon que van sobrar després de la creació”. Esta és Boulder, una dona solitària que pareix que viatja sense necessitar a ningú, com a cuinera d'un vaixell, deixant que la vida passe. Però eixe vaixell ha de parar abans de continuar, i en eixa situació apareix la Samsa i l'amor i la passió... i després les renúncies, i els silencis i les concessions i la solitud de la que es sent abandonada sense estar-ho... Boulder m'ha paregut un llibre dur, trist, melancòlic.... i increïblement preciós i ben escrit. Explica processos vitals des d'una perspectiva realista i dolorosa que poca gent s'atreveix a tractar. Fuig del món “happy” per a tractar d'una manera esquinçadora la solitud de la seua protagonista i aspectes de la maternitat i les relacions de parella que, hui dia, poden dir que no estan massa ben vistos.
Eva Baltasar (Barcelona, 1978) aconsegueix, amb un llenguatge poètic i exquisit, atrapar-te amb aquesta història d'amor difícil, mostrant diferents fases de les relacions de parella en les quals finalment res és blanc ni res és negre. L'incapacitat d'evolucionar front al deixar-te dur traint la teua opinió, la teua manera de pensar. Tot te conseqüències, tot te un preu, i les relacions sempre estan en continu canvi.
Un llibre dur, trist i de dies grisos que et farà reflexionar. Molt recomanable.
David11David1121 marzo 2022
Comença a ploure. La vida s'obre com una ferida que supura i cou. Si algú em parla de felicitat, juro que li trenco la cara.
David11David1121 marzo 2022
La miro i ho omple tot. La mirada és una corda que l'enllaça i me la porta. Aixeca els ulls, em troba. Ja ho sap.
Videos de Eva Baltasar (3) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Eva Baltasar
Eva Baltasar, autora las novelas Permafrost (Literatura Random House, 2018) y Boulder (Literatura Random House, 2020) disecciona en sus obras cuestiones como la homosexualidad, el suicidio, la pérdida, las relaciones familiares, la soledad y la maternidad. Baltasar conversará con Laura Restrepo, escritora y periodista colombiana, autora de novelas como Delirio (Alfaguara, 2004) y Los Divinos (Alfaguara, 2017), en las que retrata el exilio, la violencia y una mezcla de ficción y la realidad que nos rodea.
Participa: Eva Baltasar, Laura Restrepo Presenta: Anna Guitart
"Sappheiros - Embrace" está bajo licencia Creative Commons license (CC BY 3.0) Música promocionada por BreakingCopyright: http://bit.ly/sappheiros-embrace
Este material no puede ser utilizado, reproducido, almacenado o transmitido, total o parcialmente, sin consentimiento previo por escrito de la Feria Internacional del Libro de Guadalajara.