Editorial: Columna Edicions (23/09/2020)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Tenim la sensació col·lectiva d’estar vivint una cosa excepcional, però no és el món el que ha canviat, som nosaltres. Darrere del mur impenetrable que els humans havíem construït, estem redescobrint una altra manera de viure, una altra realitat.
Ens trobem davant d’una immensa oportunitat de reinventar-nos i de contribuir a canvis personals i col·lectius únics. Què ens pot frenar? Com podem formar part del canvi i de la solució? Amb l’anhel d’inspirar, Elsa ... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 20 octubre 2020
Per tots és sabut que em declaro seguidora de les lectures que ens proposa l'Elsa Punset però destaco d'entre les seves publicacions aquelles que et conviden a agafar llapis i goma d'esborrar i treballar en tu i per tu.
Desprès d'èxits en aquest sentit com “Una motxilla per a l'univers” i “El llibre de les petites revolucions” arriba a les nostres mans un darrer volum carregat de nous aprenentatges.
A Forts, lliures i nòmades ens presenta propostes per viure en un temps extraordinari.
Estem vivint uns dies i uns mesos que realment ningú se'ls esperava i després de les primeres setmanes on tots vàrem fer com unes mini vacances de la nostra quotidianitat i vàrem redescobrir el plaer per la lectura, les pel·lícules, la música, la lectura, les xerrades telefòniques amb els amics i el temps de qualitat amb la família, etc. hem reconegut una nova normalitat que ens envolta i que no és gens amable.
Vivim un temps fosc on les opcions d'oci no abunden i alhora el pensament i sentiment de tot el patiment que hi ha al món opaca tot allò que fem.
En aquesta obra ens convida a aprofitar aquest temps ja que el món està capgirat per intentar nosaltres mateixos capgirar el nostre mon interior i créixer i millorar.
Potser si que és un moment idoni per treballar en un mateix per el propi benestar.
Ella ens proposa unes directrius no massa complicades a simple vista però que si ho aconseguim ens pot fer canviar bastant i mostrar la nostra millor versió.
Ens fa cinc cèntims del que hem après en general sobre la pandèmia i que cadascun de nosaltres podem ampliar, ens convida a despertar al somiador que portem dins, a reconnectar amb el món natural, a viure com els grans optimistes i a la revolució del “cuidadania”.
Propostes engrescadores que ens ajuden a analitzar-nos, a fer noves activitats i a reflexionar sobre on som i fins on volem arribar.
Amb aquest llibre reconnectes de manera serena amb tu mateix i descobreixes el que has de treballar.
Gràcies a l'editorial Columna tenim a la nostra coach a l'abast i ens mostra amb un llenguatge planer i tranquil el camí cap a la pròpia revolució.
Si ja heu descobert a l'autora us encantarà i si encara no heu llegit res d'ella aquest és una bon llibre per començar.
A les èpoques dolentes també hem d'aprofitar per no quedar-nos estancats!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Videos de Elsa Punset (13) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Elsa Punset
Desde hace unos meses, todo está cambiando: nuestro modo de trabajar, de relacionarnos con los demás y de tratar el mundo que nos rodea. Probablemente no volveremos a tener, en el resto de nuestra existencia, una oportunidad tan clara y urgente para transformar nuestras vidas y, con ella, el mundo en el que vivimos.
En estas páginas inspiradoras y llenas de propuestas, Elsa Punset nos plantea de manera práctica qué hacer para formar parte del cambio, gestionar la ansiedad y reinventarnos con el mundo que viene. El anhelo de este libro es que «cuando seas viejo o vieja y los huesos te duelan, cuando te mires a un espejo y te hagas la pregunta: “¿habré traicionado al niño que llevo dentro?”» la respuesta sea que has sabido despertar a ese niño soñador, fuerte, libre y nómada.
otros libros clasificados: autoayudaVer más