ISBN : 8466420622
Editorial: Columna CAT (06/04/2016)

LaPetitaLlibreria
 07 enero 2019
De ben segur que passat festes tots heu fet una mica de balanç del que ha estat l'any i us sentiu davant el nou any amb aquella força que ens anima a pensar que tot anirà cap a millor i que podrem esmenar aquells trets de la nostra personalitat que ens molesten.
Bé, com ja sabeu el canvi ha de començar per un mateix i us proposem la darrera obra de la prestigiosa Elsa Punset per posar-vos a prova, per reconèixer-vos i ajudar-vos a solucionar a través de 250 rutines exprés per millorar el teu dia a dia aquelles emocions negatives que fan que la vostra vida perdi color.
Reconec que El llibre de les petites revolucions m'ha sobtat doncs consta de dues-centes cinquanta rutines que tots podem fer servir.
És important guarir el cos i tenir-ne cura, aprendre a menjar sa i bé però... què estem fent amb la nostra ment i les emocions?
És l'eterna assignatura pendent!
Tots veureu com podeu millorar el vostre dia a dia per mitjà de les seves breus explicacions, l'exercici que us proposa i la posterior reflexió.
A l'hora de fer l'exercici esteu sols amb el llibre i al reflexionar sobre el que us pregunta us ajuda a desmitificar problemes, a estimar-vos i valorar-vos més, a aprendre a prioritzar-vos, a aprofitar el temps i dedicar-vos moments per pensar i per desconnectar.
Fer una simple llista de les vostres qualitats per veure lo valuosos que sou, valorar com heu cuidat el vostre cos i valorar si aquest us ha respost, triar la música que més us agrada i gaudir-la, prendre un bany relaxant, tenir una paperera mental on llençar tot allò que ens fa mal... Exercicis ben senzills però que ens posen davant d'un mirall i hem de ser sincers.
És ben cert que en més d'un exercici podeu trobar ajuda per el vostre dia a dia.
Perfectament documentat, de manera planera, abastint-se de grans mestres en la matèria del creixement personal i acompanyat amb frases motivadores és una eina infal·lible per assolir petites millores en nosaltres mateixos.
Gràcies a Columna podem anar de manera àgil al encontre amb nosaltres mateixos i seguir ampliant la bibliografia d'autoajuda de la mà de la Elsa Punset.
Us hi animeu?
Us recomanem que agafeu paper i llapis i sigueu els protagonistes d'aquesta obra alhora que us recomanem també al lectura de “Una motxilla per a l'univers”, una obra de la mateixa autora que combina molt bé amb aquesta.
Vinga va!
En temps de presses i estrès us convidem a treballeu per millorar el vostre benestar emocional.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: reflexivoVer más