Editorial: Amsterdam (19/10/2020)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Una bella història d’amor i una aventura marítima capaç de fer surar el lector per sobre d’un món tan violent com enlluernador. Des que la seva mare va morir en un tràgic accident aeri, l’Angelica ha crescut en una bombolla, aïllada del món, envoltada de luxes i sota l’atenta vigilància del seu pare. Però quan el jove Darius aconsegueix traspassar els murs del seu fortí, descobreix un secret que posarà en joc la seva vida. A partir d’aquest moment, tots dos emprendr... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 23 noviembre 2020
Si la obra metafòrica, plena de sentit, emocional i particularment bella és allò que cerqueu esteu d'enhorabona.
Avui us presentem una aventura que us deixarà ben bocabadats i amb moltes reflexions ressonant al cap.
Vivim massa de pressa i superficialment i ens deixem ofegar massa ràpid. Cal aprendre d'aquesta aventura a veure allò bo de la vida i atrevir-se a viure sense pors i amb els ulls ben oberts.
A El dofí us retrobareu amb la ploma especial i única d'en Mark Haddon que ja ens va sorprendre amb El curiós cas del gos a mitjanit.
Aquest cop torna amb una nova historia però amb el seu segell de qualitat i amb la manera de narrar tan particular que té.
Ens farem amics de l'Angelica, una nena que des de la mort de la seva mare en un tràgic accident viu en una bombolla. Creix aïllada del món, apartada de la realitat i de tot allò que la pot ferir, envoltada de luxes i amb la supervisió obsessiva del seu pare.
Cal entendre els sentiments del pare al voler que la nena que va creixent no pateixi més però la vida és un cúmul de pujades i baixades i si no la seva vida esdevé tan plana que acaba sobrevivint més que no pas vivint.
El jove Darius un dia travessarà els murs del seu fortí i també els murs del seu cor i ambdós s'embarcaran en un viatge cap a la Grècia clàssica on abunden naufragis, plagues, pirates i palaus.
La seva curiositat immensa la sacseja i vol aprendre-ho tot i veure-ho tot. I vol que el Darius li ensenyi.
És com una nena que veu el món des de zero amb una mirada neta i pura. La seva capacitat d'observació i de sorpresa no tenen fi.
Units pel fil invisible seguirem les aventures d'aquests dos joves en un mite modern que ens té que ensenyar moltes coses.
Amb un teló de fons ben ric, uns protagonistes treballats i amb vides oposades completament i una trama apassionant que va de menys a més esdevé una obra imprescindible.
Gràcies a la tasca de traducció de la Núria Parés Sellarès podeu gaudir d'aquesta gran obra.
Novament, Amsterdam ens proposa una aventura gens estereotipada, que ens enganxa i ens commou al mateix temps.
Un veritable imperdible!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: novela románticaVer más

¿Jane Austen o Brontë Sisters?

¿Quién escribió «Agnes Grey»?

Jane Austen
Anne Brontë