Editorial: Columna CAT (13/11/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 18 diciembre 2019
Avui us recomanem un llibre amb el que us tornareu a enamorar de les lletres de la aclamadíssima Cecelia Ahern.
Si ja us va conquistar amb la historia d'amor que viu la Holly amb en Gerry a través de les cartes a Postdata: t'estimo us asseguro que aquesta segona part us deixarà totalment encisats.
A L'última carta, la esperadíssima continuació d'una historia d'amor que sobreviu al temps tornarem a trobar a la Holly novament confosa per les circumstàncies.
Ella va assumir amb molt dolor que la mort del seu estimadíssim Gerry no volia dir que l'amor que sentia per ell es perdés i tal i com ell li va deixar escrit desitjava que refés la seva vida i que no plorés.
En uns altres braços però amb la mateixa jaqueta troba un nou amor i una família que l'ajudarà a passar el mal tràngol però...
Ara tot ha canviat i des del club de Postdata: T'estimo li demanen que sigui missatgera entre persones que han de passar pel mateix que ella va viure.
Tant estar en contacte amb persones que saben que han de marxar però que alhora volen que els seus essers estimats segueixin feliços el seu camí a la vida fa que els seus sentiments vers en Gerry revisquin amb més força que mai.
El debat entre l'amor que li va tenir i encara li té es barreja amb la culpa d'estar al món intentant crear un nou camí.
La seva historia es barreja amb moltes d'altres secundaries on veiem que la mort no significa un final i alhora valorem l'amor dels que se'n van amb la voluntat de seguir fent feliços als que es queden.
De la mà de Columna tenim entre mans una obra esplèndida on l'amor es presenta en majúscules superant qualsevol obstacle i en qualsevol forma.
És un llibre per sentir-se viu, per gaudir-lo, per plorar-lo... és un llibre per emocionar-se!
És l'obra ideal per aquests dies que anuncien el nadal on tots els cors estan més tous i receptius i també una gran idea per regalar.
No us deixarà pas indiferents!
De la mateixa autora tampoc ens podem resistir a recomanar-vos El moment de la meva vida, una obra extraordinària!
A què espereu?
Hi ha pocs llibres amb histories tan fantàstiques com aquest!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: literatura irlandesaVer más

CORALINE Y LA PUERTA SECRETA

154 cosas azules, 48 ventanas, 13 puertas