Editorial: Edicions 62 (28/02/2018)

LaPetitaLlibreria
 31 marzo 2019
Ens retrobem amb les lletres de la Donna Leon i amb el seu imprescindible comissari Brunetti en una obra on la intriga hi segueix present alhora que ens presenta una gran dosi de sospita familiar i el valor d'aquesta.
Sempre, sempre, sempre ens ofereix algun ingredient nou i sorpresiu per crear una obra que ens engana des de l'inici amb una simple premissa.
A La temptació del perdó l'encantador i suspicaç comissari Brunetti se les veurà amb un assassinat que pinta ser un fet familiar. Serà així o el seu olfacte el trairà?
Un matrimoni es mostra molt amoïnat pel canvi de comportament del seu fill i així ho fan saber a en Brunetti, especialment la seva mare que veu com el nano es va descarrilant i no sap ni els motius ni com ajudar-lo a ser el que era.
Ha passat de ser un noi exemplar a tancar-se en si mateix descuidant les seves ocupacions, amistats i lligams.
Pocs dies després el seu pare apareix inconscient en un pont de Venècia.
¿Hi ha alguna connexió? ¿Què pot haver passat?
En Brunetti es centrarà en la seva fixació que el porta a desconfiar dels testimonis dels familiars sobre el succés. Ell no sap ben bé com explicar-ho però hi ha quelcom que no li acaba d'encaixar.
¿Ho podrà demostrar?
D'una manera magistral, la ploma de l'autora guanyadora del Premi Pepe Carvalho ens mostrarà les respostes de mica en mica, en comptagotes però amb la mesura justa per tal eu la obra no quedi coixa ni curta.
Hi ha sorpreses a cada capítol i a més reflexiona sobre el valor de la veritat i l'encobriment entre éssers estimats.
¿Realment el noi serà el culpable o sabia masses coses?
Llegiu aquesta obra que us ofereix labutxaca per ampliar la biblioteca Donna Leon i traieu-ne les vostres pròpies conclusions.
En aquesta col·lecció podeu trobar altres títols com: “Mort a la Fenice”, “Mort en un país estrany”, “Vestit per Morir”, “Mort i judici”, “Acqua alta”, “Son Profund”, “Contactes a les altes esferes”, “Un mar de problemes”, “Justícia uniforme”, “Proves falses”, “Sang a les pedres”, “Noblesa obliga”, “Sense Brunetti”, “Carn de Canó”, “Les joies del Paradís”, “Mort entre línies”, “Les aigües de l'eterna joventut”, “Sang o amor” i “”Restes mortals”.
Realment és una autora que enganxa, que mereix ser seguida i premiada i de la que de ben segur en uns anys la considerarem la dama del suspens com a deixeble dels grans del misteri.
Teniu entre mans un viatge cap a Venècia i cap a un cas que no us deixarà indiferents.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: literatura italianaVer más

La novela negra en el cine

L.A. Confidential (Los Ángeles al desnudo)
La Dalia Negra (The Black Dahlia)
Dueños de la calle (Street Kings)
Dark Blue (El rostro oscuro de la ley)