Editorial: ROSA VENTS (09/05/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 25 junio 2019
Heu tingut mai aquella sensació quan comenceu una novel·la que pren vida pròpia i que allò que esperàveu s'ha transformat en quelcom diferent?
Això m'ha passat llegint La desaparició de l'Annie Thorne de C.J.Tudor, autora que molts reconeixereu per la seva novel·la anterior “L'home de guix”.
Amb una portada sòbria seguint l'estil de l'anterior marcada per un fons negre pissarra i unes lletres blanques on només destaca un element, en aquest cas un retall de paper en forma de nena tacada amb una empremta de sang que sembla dir molt però en realitat només ens dona un punt de referència en el temps.
De la veu d'en Joe Thorne, el germà gran de l'Annie descobrirem més del que esperem, fa vint-i-cinc anys que l'Annie va desaparèixer durant quaranta vuit hores i quan va tornar ja no era la mateixa, temps després va morir en un accident de cotxe.
En Joe vol oblidar però no pot, un mail és el detonant de que es plantegi tornar a Arnhill, el lloc del seus malsons per descobrir que li va passar a la seva germana i si realment ha tornat ha passar.
En Joe és el protagonista menys correcte que us trobareu, ludòpata amb deutes, li dona a la botella i amb traumes des de la seva infància. En arribar a Arnhill treballarà a l'institut on ha quedat una vacant, la professora anterior ha aparegut morta i es creu que va matar al seu fill, una escena que l'autora ens presenta només començar com a advertiment que el negre i el vermell estaran presents, encara que el seu protagonista es revelarà no creien aquesta historia.
Aquest thriller de suspens, manté una intriga in crescendo, el suspens plana sobre les seves paraules i el misteri, la tensió i uns fets paranormals donaran un gir argumental a la que es presentava com una novel·la negra més.
Els seus personatges són complicats, ben construïts, marcats pel passat i per la necessitat de viure un futur en part enganyats, tots tenen els seus secrets i saben com jugar amb els dels demés.
En Joe anirà a la recerca de la veritat, un fet que el portarà a una mina abandonada que van descobrir de petits, potser aquest sigui l'origen de tot el mal o potser no, però està disposat a descobrir que li va passar a l'Annie i a d'altres nens.
Poc més us puc dir a part d'un final argumental poc esperat i un epíleg que deixa al lector en escac i mat, un fet que deixa alguna pregunta a l'aire i respon a d'altres que no s'han arribat a pronunciar.
Rosa dels vents ens presenta un thriller ple de suspens, intriga, venjances, assassinats, misteris, fets poc “normals” i temes més mundans com l'alcoholisme, l'assetjament escolar, l'addicció al joc o les malalties.
Una historia sinistre que us deixarà bocabadats. Benvinguts a Arnhill. Sobreviureu?

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: ThrillerVer más

Encuentra la pareja

Empezamos con una fácil: Sherlock Holmes

El inspector Lestrade
El doctor Watson

Thèmes : novela negra , novela policíacaCrear un test sobre este libro