Editorial: Columna Edicions (17/03/2021)

Calificación promedio : 4.12/5 (sobre 4 calificaciones)
CADA FAMÍLIA TÉ ELS SEUS SILENCIS. CADA PAÍS, TAMBÉ.

El Joel, el Raimon i la Victòria són els germans Estrada. Malgrat que cadascun viu en una punta de món, es mantenen molt units. Una investigació periodística, però, ho posa tot en risc. El Joel, director de documentals, aviat s’adonarà que hi ha descobertes que fan trontollar els sentiments, sacsegen la vida i obliguen a reescriure el passat.

Xavier Bosch, en la seva maduresa com a es... >Voir plus

olgasololibros
 12 December 2022
Hoy os traigo una historia muy dura.
Tres hermanos están muy unidos a pesar de vivir en diferentes países. Pero una investigación periodística pone a esta sólida familia en peligro. El hermano mayor, director de documentales, pronto se dará cuenta de que hay revelaciones que provocan que los sentimientos se tambaleen, que sacuden la vida y obligan a reescribir el pasado.
Cada familia tiene sus silencios, cada país también.
La narración es una dura crítica sobre los silencios de mucha gente y de todo un país sobre los niños robados. Está tratada desde tres puntos de vista: la gente de calle, las madres y los hijos.
Hay mucho sentimiento en toda la obra, impotencia, rabia, engaño, amor, esperanza. Toca el duelo, la moralidad, los lazos familiares, la homosexualidad.
Los capítulos son cortos y hay muy buen trabajo de investigación. Los personajes cambian y maduran durante la narración.
Este libro también es de los que habla de libros y de lo que son. Y lo que son los periodistas o como han cambiado. Me ha gustado ver un toque de humor, sutil, cuando el autor se ríe de sí mismo y de sus obras. Y la frase final es BRUTAL.
Es el primer libro que, después de leerlo, me lo he comprado para que forme parte de mi biblioteca, con eso os lo digo todo.
¿Quien es la mujer de su vida?
avegadesllegeixo
 29 April 2021
CATALÀ:

Com no podia ser d'una altra manera, Xavier Bosch ha tret novel·la per Sant Jordi. I també, una vegada més, l'he tornat a llegir.

Aquest cop, en aquesta relació d'amor-odi que mantinc amb l'autor, he gaudit amb la lectura. Toca un tema que és colpidor i dur, el tema dels nens robats, i Bosch fa una crítica a aquest escàndol que ha estat silenciat durant molts anys.

També, segons l'autor, la novel·la és un homenatge, ple de reflexions, a la vida, la família, la parella i, sobretot, als germans. Hi ha una frase que m'ha encantat en referència a aquest amor fraternal i és aquesta: "Un germà és el tros d'infantesa que no perdràs mai".

A través dels membres d'una família normal i corrent, i de la investigació periodística d'un dels germans, es construeix una història plena d'intriga i sentiments. Els personatges estan molt ben tramats, són molt variats i es complementen a la perfecció.

Us el recomano si us ha agradat algun dels llibres que ha escrit anteriorment l'autor perquè aquest és una barreja de tots, hi ha sentiments i hi ha periodisme.

Sou lectores de Xavier Bosch? Quina etapa seva us agrada més, la de "novel·lista-periodista" o la de "novelista-sentimental"?

ESPAÑOL:

Como no podía ser de otra manera, Xavier Bosch ha sacado novela para Sant Jordi. Y, también, una vez más, lo he vuelto a leer.

Esta vez, en esta relación amor-odio que mantengo con el autor, he disfrutado de la lectura. Toca un tema que causa conmoción y es duro, el tema de los niños robados, y Bosch hace una crítica a este escándalo que ha sido silenciado durante muchos años.

También, según el autor, la novela es un homenaje, lleno de reflexiones, a la vida, la familia, la pareja y, sobretodo, a los hermanos. Hay una frase que me ha encantado en referencia a este amor fraternal y es esta: "Un hermano es el trozo de infancia que no perderás nunca".

A través de los miembros de una familia normal y corriente, y de la investigación periodística de una de los hermanos, se construye una historia llena de intriga y sentimientos. Los personajes están bien tramados, son muy variados y se complementan a la perfección.

Os lo recomiendo si os ha gustado alguno de los libros que ha escrito anteriormente el autor porque este es una mezcla de todos, hay sentimientos y hay periodismo.

Soléis leer a Xavier Bosch? Qué etapa suya os gusta más, la de "novelista-periodista" o la de "novelista-sentimental"?
LaPetitaLlibreria
 10 May 2021
És increïble gaudir de les noves paraules que en Xavier Bosch ens regala a la seva darrera novel·la.
És un autor que el reconeixem per la seva qualitat estilística, pel seu saber fer i per la capacitat de combinar la seva vessant més documental i periodística amb un detallat treball de les emocions i sentiments.
Aquesta qualitat narrativa ens regala escenaris en que ens sentim còmodes, protagonistes que encisen i trames que ens acaronen alhora que ens conviden a reflexionar sobre la naturalesa i la condició humana.
Molts de vosaltres ja vàreu caure a la seva xarxa més elegant i noir a la trilogia protagonitzada pel seu fill literari Dani Santana amb el que ens va presentar Se sabrà tot, Homes d'honor i Eufòria.
Després d'aquesta gran descoberta la seva ploma va ser un imant per les emocions humanes i per grans histories com Algú com tu, Nosaltres dos o Paraules que tu entendràs entre d'altres èxits.
Avui torna amb La dona de la seva vida, el llibre que ha marcat aquest Sant Jordi i que molts de vosaltres ja ens heu comentat lo molt que us ha agradat.
En aquesta nova novel·la ens presenta a tres germans que viuen distants geogràficament.
En Joel, el Raimon i la Victòria saben mantenir-se propers a pesar que cada un viu a una part del món.
En Joel descobrirà des de la seva vessant periodística una veritat incòmode que posarà a debat els seus fonaments ètics i li mostraran com pot ser d'incòmoda la veritat.
Ell, emmirallat a una realitat que no sap si acceptar o seguir negant farà que el seu entorn trontolli i alhora les seves relacions humanes tornin a caure a debat.
De la mà de Columna podem desgranar una gran història amb un rerefons profund i directe mentre gaudim de l'estil i la ploma vivaç de l'autor.
Es nota que respecta al seu públic lector i que alhora ens ofereix una vessant periodística dins la novel·la per enriquir-la encara més i esdevenir una obra de lectura quasi obligatòria.
El seu èxit és molt més que merescut!
No el deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: familiaVer más

Familias en la literatura

Dr. Castel, de La Peste