Editorial: Columna CAT (28/08/2019)

Calificación promedio : 3.75/5 (sobre 2 calificaciones)
Aquella tarda no van tenir pressa. No els empaitava ningú i les hores es negaven a avançar. Van tornar a la ciutat sense posar la música del cotxe, van esborrar la boira del camí i van retrobar la pau de saber que ja no els quedaven preguntes urgents per fer-se.

La Mara Lincoln, aventurera incansable, organitza viatges exclusius per als seus clients. El Xavi Vera, arquitecte d’èxit, rep l’encàrrec de dissenyar la casa de la seva vida. La parella es di... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 24 septiembre 2019
Ens retrobem amb la ploma d'en Xavier Bosch i realment és una gran noticia.
Després de la trilogia protagonitzada pel seu fill literari Dani Santana a les obres “Se sabrà tot”, “Homes d'honor” i “Eufòria” ens va mostrar una altre cara com a escriptor amb obres com “Algú com tu” i “Nosaltres dos” i de cop i volta treu temps de la seva apretada agenda i ens presenta una nova obra que ens deixarà ben sorpresos.
Tant estilísticament com a nivell descriptiu, la creació dels protagonistes i la trama ha encertat al cent per cent a l'hora de relatar Paraules que tu entendràs.
Sota la premissa de Tots els grans amors tenen secrets ha creat una obra coral on l'amor a la mitjana edat es posa a debat.
Hi ha dos matrimonis iguals? Com es fa perquè l'amor duri? Com ha canviat l'amor en els darrers anys? Com ha canviat amb les noves tecnologies de la comunicació?
En aquesta obra tres diverses parelles en el període de dos anys escassos passegen per la vida mentre desenvolupen d'una manera molt subtil el que és l'amor per ells.
Arquitectes, jardiners... tots van en la recerca de l'amor, de la bellesa i en la conservació d'allò més volàtil.
Un debat moral i ètic sobre l'amor des de que l'esperança de vida també ha prolongat la possibilitat de viure més temps amb amor, amb més oportunitats de trobar l'amor de maneres més diverses i de tenir fins i tot diversos èxits amorosos.
En aquest estudi de l'amor trobareu escenes de solitud, de reflexió, d'amor, de romanticisme i de sexe.
No deixa res a l'atzar ni a l'espai entre línies.
Realment cada nova obra de l'autor es una gran sorpresa!
Gràcies a Columna tenim entre mans una de les obres que seran l'èxit de la temporada i que us asseguro que sigueu seguidors fidels d'ell com si no us encantarà ja que toca un tema amb una visió nova amb paraules planeres i d'una manera directe.
Ell s'ha atrevit a treure a la llum secrets socials a l'hora de relacionar-nos.
A més de ser una gran obra que ens encanta és una historia que convida a la reflexió sobre el temps actual.
Voleu conèixer a aquestes parelles?
I el més important... Voleu conèixer els seus secrets?
No el deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Videos de Xavier Bosch (2) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Xavier Bosch
L'actriu Susanna Garachana posa veu a 'Paraules que tu entendràs', la nova novel·la de Xavier Bosch. Recuperem la lectura de les primeres pàgines del llibre durant la presentació que vam fer al Teatre Romea.
Tots els grans amors tenen secrets...
Descobreix els secrets de la nova novel·la de Xavier Bosch, una obra que explora les relacions de parella, els secrets de cadascú i l'ús que fem de la veritat.
#ParaulesQueTuEntendràs
otros libros clasificados: ActualidadVer más