Josep Escarré Reig (Traductor)
Editorial: Planeta (14/03/2017)

«La amistad debe ser esto. Los lazos invisibles con una persona que hace quince años que no ves y con la que te sientes como si hubieras hablado antes de ayer.»
Kim y Laura se conocen en la universidad. Vienen de mundos muy diferentes. Él, seductor y despreocupado, es hijo de un hotelero del paseo de Gracia de Barcelona. Ella, de provincias, es sencilla, idealista y sabe que la vida se basa en los detalles. Juntos ríen, se divierten y, unidos por el vínculo d... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 30 June 2019
Si sou uns enamorats de les lletres d'en Xavier Bosch, avui esteu d'enhorabona doncs ens regala un altre bocí de genialitat.

Ens va enamorar amb la trilogia protagonitzada per en Dani Santana i amb “Algú com tu” ens va fer llegir i sentir. El seu retorn més esperat es titula Nosaltres dos i us assegurem que no podreu deixar de llegir.

En un format atractiu, de tapa tova i lletra generosa amenitzarà aquest estiu.

Abans d'entrar al si de la novel·la ens agradaria dir que realment aquest autor estima la seva professió i que per ell la comunicació amb el lector és molt important tal i com ho mostra a les seves xarxes socials. Aquesta dedicació i respecte per el seu públic són els responsables juntament amb la seva prosa d'enamorar a joves i grans.

Personatges tan potents con el Kim i la Laura, amics des de la universitat ens mostraran com l'amistat entre l'home i la dona pot existir però alhora hi ha el perill del moment en que mires a l'altre amb uns ulls renovats.

En Kim és el fill d'un poderós hoteler barceloní, atractiu, seductor, un xic bohemi i amb una actitud que fa que tothom es quedi bocabadat amb ell; ella, la Laura és més humil, nascuda a Banyoles i amb la capacitat de trobar la bellesa i la felicitat en les petites coses.

Com si els lligués un fil invisible sempre estan disposats a ajudar-se incondicionalment i sense mesurar les conseqüències. És una amistat pura amb majúscules.

Poden passar anys però els seus cors saben que hi ha algú que sempre estarà pendent de l'altre, un portador de la mà estesa disposat a ajudar o a compartir els moments feliços de la vida.

Coneixen els seus defectes i els seus dimonis i tot i així s'accepten i no es jutgen, d'aquí rau l'èxit del seu sentiment compartit.

Quin destí els espera? Seguiran com amics o s'arriscaran a enamorar-se? Es podem acotar els sentiments?

De la mà de labutxaca trobareu totes les respostes en una novel·la ambientada a la nostra terra i narrada amb la delicadesa que caracteritza a l'autor per tal de poder entendre les emocions i la psique d'ambdós amics.

Trencarem mites sobre la amistat? Què és l'amor? Què és l'amistat? On és la frontera?
Llegiu-lo i ho descobrireu! No deixeu que us l'expliquin!

I si la desgraneu amb la playlist que ha creat l'autor encara serà una obra més complerta!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
MaiteMateos
 20 March 2019
¿Es posible la amistad entre un hombre y una mujer? Este es el planteamiento plasmado por el autor catalán, Xavier Bosch, en la misma cubierta de la novela “Nosaltres dos”, al menos en la edición de 2017, planteamiento que a mí se me antoja bastante simplista, incluso machista, porque ¿acaso la amistad está reñida con las diferencias de género? En absoluto. Si queremos abordar el tema de la amistad entre dos géneros diferentes, debemos hacerlo desde la posible diferencia, pero no desde la posible existencia. Sería como plantearnos, ¿es posible la amistad entre dos personas, sean del género que sean? Y no lo hacemos porque damos por supuesto que sí. Otra cosa sería hablar de los grados de profundidad que puede alcanzar una amistad y en cómo ésta puede evolucionar. Porque ¿acaso la amistad está reñida con el amor? ¿No es más bien al contrario? ¿Es posible el amor sin la amistad? Y de eso en realidad es de lo que habla esta novela de corte impecable y convencional, pues narra el tránsito de la relación entre dos personajes, el Kim y la Laura, a lo largo de sus vidas, desde la juventud hasta la madurez. Una relación que nace con la amistad y que va evolucionando hacia conflictos emocionales más intensos, contaminados por la idea tan equivocada de que no es posible mezclar la amistad con el amor, que solo el tiempo, quizá, logrará resolver, porque ¿es posible que la amistad entre dos personas, sean del género que sean, permanezca siempre inamovible y no evolucione hacia un grado mayor o menor o incluso hacia algo diferente?
Enlace: https://maitemateos.wordpres..
Galatea_15
 23 October 2023
Aquest llibre tracta sobre l'amistat entre una noia i un noi des de que es coneixen a la universitat fins que ella assisteix a la festa del 50è aniversari d'ell.
Mentre estàs llegint el llibre, hi ha una part de tu que vols que el Kim i la Laura acabin junts i una altra part de tu prefereix que cadascú segueixi el seu camí sempre mantenint l'amistat.
otros libros clasificados: ficciónVer más

Completa el título de la novela

La guerra del fin...

del mundo