Carme Gala Fernández (Traductor)
Editorial: Acantilado (09/09/2013)

«Només vull parlar-te a tu, dir-t’ho tot per primera vegada; has de saber tots els detalls de la meva vida, que sempre ha estat la teva i de la qual mai no n’has sabut res. Però no coneixeràs el meu secret fins que sigui morta, quan ja no estaràs obligat a donar-me cap resposta, quan això que ara em fa estremir amb uns calfreds tan forts sigui realment la fi. Si hagués de continuar vivint, estriparia la carta i callaria com sempre he callat. Però si l’arribes a teni... >Voir plus

avegadesllegeixo
 25 November 2021
CATALÀ:

Ja havia avisat que seguiria llegint Zweig, i aquest cop he quedat meravellada amb aquest llibre. Meravellada i impactada!

Des del primer moment agafes aire i el retens, i vas llegint i continues retenint l'aire. Imagineu-vos que llegiu les 96 pàgines d'una sola tirada perquè no podeu parar de fer-ho i no voleu/podeu respirar fins acabar-lo, doncs aquesta és la sensació que he tingut llegint-lo.

És una carta plena d'amor i tendresa a través de la qual una dona confessa els seus sentiments no correspostos al seu veí. És molt intensa i impactant, i m'ha emocionat fins a un extrem que no esperava.

Em costa fer una ressenya d'aquest llibre i poder-vos transmetre tot el que m'ha fet sentir, no trobo les paraules adients ni sé expressar els meus sentiments durant la lectura i després d'haver-lo llegit. Sí que us puc dir que és un llibre molt commovedor i d'una gran intensitat sentimental.

Així doncs, només puc dir-vos que no espereu més i que el llegiu, i que quan ho hagueu fet em digueu què us ha semblat. M'agradaria saber si us ha commogut tant com a mi 😍

Altres llibres que he llegit de l'autor:

- L'amor d'Erika Ewald

- Vint-i-quatre hores en la vida d'una dona

ESPAÑOL:

Ya avisé que seguiría leyendo Zweig, y esta vez he quedado impresionada con este libro. Impresionada e impactada!

Desde el primer momento coges aire y lo retienes, sigues leyendo y continuas reteniendo el aire. Imaginaros que leéis las 96 páginas de una sola tirada porque no podéis parar de hacerlo y no queréis/podéis respirar hasta acabarlo, pues esta es la sensación que he tenido leyéndolo.

Es una carta llena de amor y ternura a través de la cual una mujer confiesa sus sentimientos no correspondidos a su vecino. Es muy intenta e impactante, y me ha emocionado hasta un extremo inesperado.

Me resulta complicado hacer una reseña de este libro y poderos transmitir todo lo que me ha hecho sentir, no encuentro las palabras adecuadas ni se expresar mis sentimientos durante la lectura y una vez acabado el libro. Sí que puedo deciros que es un libro conmovedor y de una gran intensidad sentimental.

Dicho esto sólo puedo animaros a que no esperéis más y que lo leáis, y que cuando lo hagáis hecho me contéis qué os ha parecido. Me gustaría saber si os ha conmovido tanto como a mi 😍

Otros libros que he leído del autor:

- El amor de Erika Ewald

- Veinticuatro horas en la vida de una mujer
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..