Editorial: ROSA DELS VENTS (05/12/2017)
Reviu la passió de Cinquanta ombres més fosques a través dels ulls d'en Christian Grey. E.L. James ens torna a submergir, amb una mirada més profunda i fosca, en l'univers de «Cinquanta ombres», la història d'amor que ha seduït milions de lectors d'arreu del món. Tot i que l'ardent i sensual relació va acabar marcada pel sofriment i els retrets, en Christian Grey no aconsegueix treure's l'Anastasia del cap ni del cor. Decidit a reconquistar-la i a estimar-la acc... >Voir plus

Lissettearoman
 01 julio 2018
Este libro es parte de la saga de 50 sombras de E.L James. Es un libro muy bueno que te da una nueva perspectiva de las cosas que ya leíste en 50 sombras, la primera entrega de esta saga. de manera particular puedo decir que me encantó y lo digo no solo por ser fan, sino porque te da otra visión de todas emociones despertadas por Anastasia.