Editorial: Esencia (14/04/2021)

Videos de Elena García (3) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de  Elena García
Resume: Piensa na to infancia, ¿qué recuerdes de va tiempu? Pues cerrar los güeyos un segundu. Esti llibru ye un viaxe como'l que te proponemos, una ventana en color a los branos colos güelos, a los estivos pa moyar pan en chicolate o pa xugar con arcos y fleches, pa dir a la yerba (y nun segar muncho) o pa pañar ablanes y peres, un espeyu onde la señardá nun tien cabida pero onde tu, llector, pequeñu o grande, vas vete reflexáu sobre manera, porque la lluz, daquella, paecía nuevo y nesti álbum reverdexa.
Testos: Elena García Ilustraciones: María Ortiz ISBN: 978-84-121182-7-8 Númberu de páxines: 48 Formatu: 21 x 22 Idioma: asturianu Encuadernación: tapa dura Añu d'edición: 2020