Editorial: Edicións Xerais (13/10/2022)

Calificación promedio : 3.33/5 (sobre 3 calificaciones)
As cousas entre Nana e Corvo ultimamente non van nada ben. Conseguiran construír un mundo onde compartían todo: películas, música, manga, videoxogos... Non querían separarse nunca. Mais iso era antes. Agora Corvo desaparece durante horas e non conta onde vai. Cando Nana lle pregunta que lle pasa, enfádase. No seu grupo de amigos ninguén comprende que lle sucede. Desde que empezou a ir en serio coas apostas semella outro. O que antes era pura diversión converteuse nu... >Voir plus

Auguibooks
 01 May 2024
Ledicia Costas é , sen lugar a dúbidas, unha das miñas escritoras preferidas. E ten a habilidade de manexarse á perfección en varios xéneros literarios, o que non deixa de sorprenderme.
Nesta ocasión, preséntanos unha novela claramente enfocada ao público xuvenil e da que, a pesar das súas escasas páxinas, podemos extraer algunhas leccións de vida.
En "A lebre mecánica" coñecemos a Corvo, Nana e a súa pandilla de amig@s. Descubriremos as súas inquietudes, amores, desamores ou problemas familiares e verémolos enfrontarse á homofobia e , sobre todo, a un problema tan de actualidade como a ludopatía.
Narrada de forma sinxela, con cercanía e nunha liguaxe que lles resultará atractiva, coido que é un libro perfecto para que forme parte de la lista de lecturas dos nosos institutos.

Castellano:
Ledicia Costas es , sin lugar a dudas, una de mis escritoras preferidas. Y tiene la habilidad de manejarse a la perfección en varios géneros literarios lo que no deja de sorprenderme.
En esta ocasión, nos presenta una novela claramente enfocada al público juvenil y de la que, a pesar de sus escasas páginas, podemos extraer algunas lecciones de vida.
En "La liebre mecánica" conocemos a Cuervo, Nana y su pandilla de amig@s. Descubriremos sus inquietudes, amores, desamores o problemas familiares y les veremos enfrentarse a la homofobia y ,sobre todo, a un problema tan de actualidad como la ludopatía.
Narrada con sencillez, con cercanía y en un lenguaje que les resultará atractivo, creo que es un libro perfecto para que forme parte de la lista de lecturas de los institutos.

rominerva
 08 August 2023
Este é un libro que te fai pensar e reflexionar. Cunha narración dirixida a un publico xuvenil, principais destinatarios, narra como o que parece un xogo pode terminar nalgo máis arriscado. O protagonista da historia é Corvo, un rapaz que, aínda con un bo fondo, termina converténdose en ludópata e afastándose da súa familia e amigos.

É una lectura lixeira que te fai reflexionar sobre a importancia da amizade, da lealdade e incluso que nos permite comprender a vida dun adolescente dende a mirada dun adulto.
Non é unha grande historia de tesouros, crimes ou aventuras xuvenís, é un libro real, coas preocupacións reais da a vida real dun grupo de adolescentes, e iso é o que fai grande este libro, que aborda un tema que moitas veces pasa desapercibido entre a rapazada e que cada vez está máis presente nunha sociedade cun acceso tan doado aos xogos de apostas.