Imma Falcó García (Traductor)
ISBN : B0CTKV2D5H
Editorial: La Campana (04/04/2024)

Torna «la veu napoleònica, que no escriu sinó que boxeja» (El Cultural), Premi Goncourt des Lycéens, el Gran Premi de Novel·la de l'Acadèmia Francesa, el Premi Lire, el Premi Qué Leer, el Premi San Clemente i el Premi Internacional Alicante Noir.

El 2 de juliol de 2022 dos delinqüents es disposen a dur a terme un atracament en una important joieria de Ginebra. Un incident que difereix molt de ser un simple robatori. Vint dies abans, en una urbanitzaci... >Voir plus

ElblogdeSeshat
 27 May 2024
M'encanten les històries del Joël Dicker, autor que te la virtut de tenir un segell propi i reconeixible. Aquesta història en concret, la d'un atracament en una joieria a Ginebra, és de molt fàcil lectura, amb capítols curts narrats en diverses línies temporals. Com deia anteriorment, l'autor té un talent natural per fer que sembli fàcil el difícil, construir una trama que enganxi idespitar al lector. M'han agradat especialment els personatges: imperfectes, envejosos i en algun cas concret, algú odiós en la seva ridiculesa. Tots amaguen alguna cosa i es mouen per pulsions i interessos, calculen, però no deixen de ser humans. Tot això narrat amb una ploma consistent en la seva lleugeresa i ambientat en un entorn elegant. M'ha agradat i el recomano per passar una estona de lectura molt entretinguda. Penso que és un llibre, i ho dic en el bon sentit de la paraula, ideal per iniciar a nous lectors.
Videos de Joël Dicker (22) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de  Joël Dicker
Las emociones más intensas se esconden tras las apariencias en este bonus. Platicamos con el escritor suizo Joël Dicker acerca de su novela más reciente, “Un animal salvaje”, y terminamos charlando acerca del mal, la envidia y un montón de sentimientos humanos que pocas veces sacamos a la luz. Hablando de lo oculto, José Luis Trueba Lara entrevistó al autor mexicano Sealtiel Alatriste, que escribió una novela impactante, “Los demonios de la culpa”, en la que retoma una historia que ha estado en la literatura desde la antigüedad: la traición entre dos hermanos. Finalmente, Gilberto Díaz nos trae el perfil de un autor estadounidense único y a la vez multifacético: Philip Roth. ¿Te animas a explorar a estos escritores con nosotros? ¡Dale play!
Desde el Librero Episode 89 June 6, 2024
Episode details: https://share.transistor.fm/s/ec331aae
Additional episodes: https://mascultura.mx/category/podcast/

Lectores (1) Ver más

¿Eres un verdadero fan de Harry Potter?

¿Qué objetousaron como traslador en el Mundial de Quidditch?

Una bota vieja
El trofeo de los tres magos
Una cerveza de mantequilla
Un cubo sucio