ISBN : 1945952075
Editorial: NineStar Press, LLC (31/10/2016)

After graduation, Kieran expected to go straight into a career of flipping burgers—only to be offered the internship of his dreams at a political campaign. But the pressure of being an out trans man in the workplace quickly sucks the joy out of things, as does Seth, the humorless campaign strategist who watches his every move.

Soon, the only upside to the job is that Seth has a painful crush on their painfully straight boss, and Kieran has a front row... >Voir plus

librosconte
 24 noviembre 2018
Primer libro New Adult que leo y me re gustó. También es el primer libro que leo de Austin Chant y definitivamente leeré más del autor.
Coffee Boy es un libro corto, tirando a novella, con un mucha diversidad en su trama. Trata de un chico trans, llamado Kieran, que trabaja haciendo una pasantía para una campaña política. Como dije, tiene representación transexual, siendo también own voices para trans, y también representación bisexual (uno de los personajes principales). Además, es own voices para trans 👌🏻
Es muy rápido y entretenido de leer.
📌 Puntuación: 4/5.
libroscontelibrosconte24 noviembre 2018
Sometimes you have to reclaim it," he mutters. "Because it gets rubbed in your face either way.
otros libros clasificados: lgbtVer más