Editorial: William Morrow (02/06/2009)

A Boeing 777 arrives at JFK and is on its way across the tarmac, when it suddenly stops dead. All window shades are pulled down. All lights are out. All communication channels have gone quiet. Crews on the ground are lost for answers, but an alert goes out to the CDC. Dr. Ephraim "Eph" Goodweather, head of their Canary project, a rapid-response team that investigates biological threats, gets the call and boards the plane. What he finds makes his blood run cold.
>Voir plus

Videos de Guillermo del Toro (2) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Guillermo del Toro
Alejandro González Iñárritu, Guillermo del Toro, Salma Hayek y más de 40 productoras lanzan un proyecto de ayudas a los trabajadores del sector
#méxico #cine #iñárritu

Suscríbete a nuestro canal: http://cort.as/yI0n Visita http://elpais.com Más vídeos de EL PAÍS: http://cort.as/YGC9 Las noticias de esta semana: http://cort.as/-CwdZ Síguenos en Facebook: https://www.facebook.com/elpaisamerica Twitter: https://twitter.com/elpais_america Instagram: https://www.instagram.com/elpaisamerica/

¿Cuánto sabes de poesía?

El término «poiesis» era la palabra griega correspondiente a «poesía» que significaba:

hacer
llorar
dejar
hablar

Thèmes : poesíaCrear un test sobre este libro