Meritxell Salvany (Traductor)
Editorial: Les Hores (30/11/2021)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 28 December 2021
Avui ens trobem novament amb una obra de l'Editorial Les Hores i, com sempre, esdevé directament una joia a les nostres mans i un llibre que no podem deixar de recomanar.
Aquesta editorial sempre ens sorprèn amb autors foranis de gran qualitat i amb èxit tant de critica com de públic guanyat a pols.
Autors dels que tenen tinta corrent per les venes y un gran amor per la literatura i que alhora ens ajuden a créixer i ens conviden a la reflexió.
És impossible sortir indemnes d'aquestes lectures i és el que les fa interessants.
A Inquiets coneixerem a un pare i una filla amb molt que dir-se i dir-nos.
Sentiments i ensenyances particulars que esdevenen universals i ens obliguen a pensar en les nostres vides i com vivim el dia a dia.
El pare és un cineasta suec estructurat i molt respectuós amb els hàbits, ella és la seva novena filla fruit d'un amor furtiu amb una actriu que va esdevenir la seva musa.
La nena cada any el visitava a la casa que tenia a una illa del mar Bàltic.
Ara que ell ja és gran i ella és una jove promesa de la literatura es proposen fer un llibre junts sobre la vellesa i la vida.
La noia grava hores i hores de xerrades arran de les grans preguntes que tots els humans ens fem al llarg de la nostra existència, la memòria i la pèrdua però malauradament el projecte queda a mitges doncs el pare mor.
Recent passen uns anys l'autora es veu amb el coratge de sentir la veu del seu pare enregistrada i tornar a reflexionar sobre allò que ell li va deixar dit i d'aquí brolla el sentit i significat d'aquesta obra.
És una biografia i homenatge a la nissaga d'una manera molt interessant alhora que obre debat sobre molts temes que ens humanitzen i sensibilitzen a tots.
No us negaré que algun fragment és una mica dur però la Linn Ullmann esdevé la narradora perfecte i sap posar les notes de color, les brillantors i les anècdotes adequades per tal que l'obra tingui ritme, un tempo definit i una trama que encisa.
És una gran lliçó de vida i un tribut a un cineasta que en aquesta obra és més pare que mai.
Un sentiment i un vincle dibuixat a la perfecció amb els seus moments tendres i sense ocultar les ombres.
És una autèntica troballa!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: literatura noruegaVer más

Lectores (1) Ver más

Descubre la magia: test de la saga Harry Potter, de J.K.Rowling

¿Qué medida tomó el profesor Snape para proteger la Piedra Filosofal?

Ganar una partida de ajedrez mágico
Recitar los ingredientes del Felix Felicis
Descifrar un enigma