Mercè Ubach Dorca (Traductor)
Editorial: Editorial Empúries (02/02/2022)

inmams
 04 May 2024
🧓🏻En iniciar aquesta novel·la, tot sembla indicar que ens submergirem en la vida d'una parella que està en una residència: en Tetsuo i la Fujiko Niré, i com evoluciona l'Alzheimer d'ella. Tanmateix, de sobte, un gir inesperat ens porta a un univers de misteri i intriga que sorprèn. Un comentari casual de Fujiko mentre mira la televisió sacseja els fonaments de la seva relació.
💔Els personatges són dues persones que han viscut tota la seva vida junts però que ara, en la vellesa i amb l'Alzheimer pel mig, descobreixen que hi ha aspectes de les seves vides que no coneixien l'un de l'altre i es descobriran uns secrets que pesaran molt. La novel·la aprofundeix en la convivència al llarg dels anys, reflexionant sobre com la rutina pot absorbir fins al punt de no conèixer-se realment. Aborda la por a no comunicar-se clarament, a no expressar sentiments a temps i a no reconèixer la fi de la relació. El més senzill és continuar evitant els problemes que han sobreviscut però no han superat.
🌕Un destí traïdor, disfressat en una casualitat, els farà reviure el passat de cop, deixant en estat de xoc al protagonista i portant la intriga a aquesta història. D'altra banda, també es mostra la cruesa de la malaltia i la reacció de la família a aquesta nova situació.
🦗La naturalesa també té un paper principal amb el constant so de les cigales de fons i l'amor de la Fujiko cap a aquest insecte.
📣𝘓𝘭𝘶𝘯𝘢 𝘱𝘭𝘦𝘯𝘢 explica una trama envoltada de secrets familiars que et mantindrà enganxat des de l'inici. Amb una prosa delicada, l'autora ens portarà a través de les relacions humanes i les seves complexitats. Descobrirem com els actes passats sempre tenen repercussió i com les emocions no donen treva. Una lectura que convida a reflexionar i replantejar les teves relacions.
inmamsinmams20 April 2024
Hi ha gent que creu que, quan ens morim, l'àni-ma deixa el cos i se'n va a un altre món on no t'has de preocupar de res. Si fos cert, morir no seria res dolent. Imagino una cigala sortint de la carcassa.
La vida d'aquests insectes a l'aire lliure només dura un mes. Per a ells, és el paradís o bé una mena de
trànsit?

Lectores (1) Ver más

Descubre la magia: test de la saga Harry Potter, de J.K.Rowling

¿Qué medida tomó el profesor Snape para proteger la Piedra Filosofal?

Ganar una partida de ajedrez mágico
Recitar los ingredientes del Felix Felicis
Descifrar un enigma