Editorial: Cossetània (15/06/2015)

Amb l'arribada de l'estiu, ja tenim aquí les festes majors. El Patufet i els seus amics fan vida al carrer i s'ho passen d'allò més bé seguint les cercaviles, en què tenen un destacat protagonisme els gegants, els capgrossos i els elements del bestiari po

LaPetitaLlibreria
 02 julio 2019
Estem de celebració! Que ho senti tothom! Tenim la darrera entrega de El patufet i les tradicions catalanes!
En aquesta nova aventura bonica, esplèndida, ben documentada i atractiva coneixerem els Gegants i bestiari tan tradicionals i icònics de les festes populars d'arreu de les terres catalanes.
Si realment recordo bons moments estivals amb la família eren els correfocs, els diables, els gegants, els capgrossos i com en Patufet el dia que vaig descobrir el misteri del funcionament i el ball dels gegants!
Un cop més en Roger Roig i l'Hugo Prades treballen de valent per tal d'ampliar el costumari català adreçat als petits de la casa que sé de bona tinta que els encanta col·leccionar cada nova entrega d'aquest petit amic que han trobat.
El rigor, la informació escrita i la visual és un equilibri perfecte per tal d'obrir diàleg amb els menuts i anar molt més enllà del que ells mateixos expliquen ja que als grans també ens agrada recordar tan insignes dates o personatges i les anècdotes familiars sobre el tema surten a lluir.
És molt maco veure com els nanos et miren amb aquella cara de curiositat intentant veure que amaguen els teus ulls i com se'ls amunteguen les preguntes a la ment i van descobrint poc a poc la identitat del lloc on viuen i les seves festes, tradicions i tot allò que ens fa únics.
Realment quan arriba a La Petita Llibreria fins el més gran se'l fulleja i tothom està d'acord amb l'encert de Cossetània Edicions a l'hora d'apostar per un format molt nostre i que obre la visió dels infants vers tot allò extraordinari que els envolta.
Després de recomanar-vos aquest títol i tots els que conformen la col·lecció i els llibres d'activitats, només ens manca una pregunta: Quin serà el proper?
Segur que ens sorprendran!
No el deixeu escapar i acompanyeu al Patufet de festa major! És una molt bona companyia!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: didácticoVer más