Editorial: Cossetània (15/03/2018)

En aquest conte el Patufet i la seva colla descobriran què s'amaga darrere la diada de Sant Jordi, amb la vivència directa de les parades al carrer farcides de roses i de llibres per triar i remenar, però també amb el record llunyà d'una llegenda que parla d'un drac, una princesa i un victoriós cavaller.

LaPetitaLlibreria
 02 julio 2019
Bona Diada de la literatura a tots! Les bones lletres us esperen al carrer perfumades amb l'olor de les roses fresques i l'essència de les tradicions catalanes i... Qui millor que en Patufet per fer un recorregut per tan destacat dia?
Un nou volum de El Patufet i les tradicions catalanes es suma al millor costumari català dirigit als menuts que podeu trobar avui en dia a les llibreries.
Després dels títols “Sant Jordi i el drac” i “Juga amb la llegenda de Sant Jordi” arriba Sant Jordi: la rosa i el llibre.
Una nova volta de cargol que ens mostra com en Patufet i la seva colla viuen una Diada tan especial per les terres catalanes.
És una grandíssima introducció a la literatura doncs els mostra els diferents gèneres de llibres que poden trobar, n'hi ha per tots els gustos; el fet de trobar-te amb el teu escriptor o escriptora preferit i demanar-li que et signi el seu llibre alhora que li agraeixes la seva feina, la tradició de la rosa i un llarg etcètera de detalls que no passen inadvertits per als nanos.
Un cop més en Roger Roig i l'Hugo Prades fan una feina excepcional i fins i tot han saltat dins el llibre en una intervenció artística brillant!
No us perdeu aquesta nova entrega que us ofereix Cossetània Edicions i gaudiu de la festa amb coneixement, remenant per les parades i fent-vos amb aquest llibret tan interessant!
Realment són molt visuals, amb un text clar i directe, didàctics, complerts i divertits alhora que ens faciliten la feina del treball de les tradicions, els valors d'aquestes, de la família, els amics i la ciutadania.
Una molt bona aposta!
Que passeu tots molt bona Diada!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: didácticoVer más