ISBN : 849034213X
Editorial: Cossetània (27/01/2014)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 02 July 2019
de nou, la biblioteca d'El Patufet i les tradicions catalanes ens dóna un cop d'atenció i ens fa fixar la mirada en una tradició ben catalana. Aquest cop de la mà d'en Patufet farem un gran àpat a La calçotada.

Un tractament amb rigor i caire festiu del perquè de les celebracions i una breu explicació del costumari català de la mà d'en Roger Roig i l'Hugo Prades.

Escrit en els seus rodolins característics, els autors ens regalen l'explicació de tal il·lustre i saborosa tradició. Com des de fa segles cultivem en les terres catalanes aquestes cebes dolces i les recollim entre el novembre i l'abril, la manera en que els cuinem a la brasa i la salsa per sucar.

Un àpat que el compartim amb família, amics i veïns tots abillats amb uns pitets gegants, si una cosa tenen de característica és la impossibilitat de menjar-los sense tacar-nos!

Acompanyats de xai, vi i una peça de fruita són la combinació ideal per compartir una tradició gastronòmica de la terra alhora que una oda a un producte autòcton adorat per catalans i viatgers curiosos.

Cossetània Edicions ens ofereix una bona llibreria sobre tradicions de la mà d'en Patufet, un català i icònic protagonista, ideal per gaudir-lo a casa o a l'àmbit escolar doncs no és un conte buit, és un conte que tracta la feina dels agricultors i la importància de la denominació d'origen dels productes alhora que el sentit d'unió al voltant de la taula.

Si voleu que els menuts celebrin les festes sabent el perquè i com d'aquestes heu de rendir-vos a aquesta col·lecció, de la que me'n declaro fan, a més de ser una historia d'amistat sobre el Patufet i la seva colla, les dades que donen són les justes i necessàries per tal de poder establir uns ciments sòlids sobre el costumari i la cultura festiva catalana.

Els nanos tenen la ment molt oberta i els agrada provar coses noves i més si poden tenir una bona excusa per empastifar-se. Deixem-los gaudir i que ens mostrin de nou la il·lusió que sovint els adults hem perdut.

Bona calçotada amics!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro