Editorial: Cossetània (13/02/2019)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 05 August 2019
Si volem gaudir una bona estona amb un llibre ben entretingut, didàctic i que necessita una implicació dels nanos ens hem de rendir a la col·lecció de “Els àlbums del Patufet” amb títols com “Patufet, on ets?”, “El Patufet. Quadern d'activitats”, “Patufet, on ets?. Per pintar”, “Patufet, on ets. Viatge per la història de Catalunya” i el títol que us volem presentar avui Patufet, on ets? Busca'm al Camp del Barça.
De la mà d'en Roger Roig i de l'Hugo Prades ens trobem amb uns escenaris ben colorits, divertits i animats de dins i fora de l'estadi on haurem de cercar algun dels seus amics, la Patufeta, el Patufot, el Patuf i una llarga rècula d'elements que ens indica a cada il·lustració amb un nou amic, el Superbarça.
Les il·lustracions es succeeixen a doble plana, comença donant-nos la benvinguda a l'entorn del camp i ens convida a visitar el museu del Barça on es pot conèixer la historia del club, veure'n els trofeus i els retrats dels jugadors més importants, com no pot ser d'altra manera també passarem per la botiga del Barça per endur-nos un record.

Ara ja estem preparats per forma part de l'afició i veure el partit, la roda de premsa al acabar, celebrar el triomf a Canaletes i com no pot ser d'una altre manera a la Rua a final de temporada.

Tots hem caigut en la temptació de cercar-lo per les impressionants i detallades il·lustracions on a més podem trobar mini escenes que ens poden despertar el conta-contes que portem a dins per encoratjar-los a pensar en que estan fent i que imaginin el context de l'acció o l'escena.

De nou, Cossetània Edicions fa una aposta encertada amb un llibre lúdic, amè, simpàtic i sobretot molt ben fet i encarat al públic més exigent, això si CULER.

Des d'aquí felicitem als autors i els encoratgem a seguir i a seguir amb la seva tasca!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: Libro ilustradoVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro