Editorial: Cossetània (16/03/2015)

El Patufet, expert en descobrir les tradicions catalanes als infants, s'ha amagat ara en diferents paisatges de Catalunya. Però, alerta!, perquè no va mai sol: també hauràs de cercar la Patufeta, el Patufot, el Patuf i una llarga rècula d'elements.

LaPetitaLlibreria
 02 julio 2019
Si volem gaudir una bona estona amb un llibre ben entretingut, didàctic i que necessita una implicació dels nanos ens hem de rendir a Patufet, on ets?
De la mà d'en Roger Roig i de l'Hugo Prades ens trobem amb uns escenaris ben coneguts com la patum de Berga, la muntanya màgica de Montserrat, les fonts de Barcelona i un llarg passeig pel relleu de Catalunya per tal de jugar amb el nostre icònic i menut amic.
Ell s'amaga com si fos el “Wally” però d'una manera més curosa i a més també hem de cercar algun dels seus amics, la Patufeta, el Patufot, el Patuf i una llarga rècula d'elements que ens indica a cada il·lustració.
El punt fort és l'atractiu per els nanos i la força que tenen per generar-los preguntes sobre el territori on viuen, les festes que s'hi celebren i allò que hi succeeix.
Nosaltres a la redacció ja som tots grandets però tots hem caigut en la temptació de cercar-lo per les impressionants i detallades il·lustracions on a més podem trobar mini escenes que ens poden despertar el conta-contes que portem a dins per encoratjar-los a pensar en que estan fent i que imaginin el context de l'acció o l'escena.
De nou, Cossetània Edicions fa una aposta cartera amb un vailet que ajudarà als nanos a despertar l'interès per aprendre cosetes sobre el que els envolta i els animarà a investigar en la mesura que els sigui possible per l'edat.
Un llibre lúdic, amè, simpàtic i sobretot molt ben fet i encarat al públic més exigent.
Des d'aquí felicitem als autors i els encoratgem a seguir i a seguir amb la seva tasca!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: didácticoVer más