Editorial: GRIJALBO (20/10/2016)

Calificación promedio : 3.07/5 (sobre 7 calificaciones)
YA HAS VIVIDO SUFICIENTE, AHORA TE TOCA DISFRUTAR. Cuando nacemos, nadie nos proporciona un manual para aprender a vivir, ni instrucciones para ser feliz. Y, sin embargo, encontrar la felicidad no es tan difícil. En realidad, existen unos secretos para vivir en este mundo que quizá nadie se haya tomado la molestia de explicarte. Por eso Albert Espinosa ha querido compartir contigo en este libro los suyos, los que ha ido descubriendo a lo largo de su vida, aquel... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 14 octubre 2018
Els secrets que mai no t'han explicat per viure en aquest món i ser feliç és la darrera aportació literària d'Albert Espinosa, una obra totalment diferent a les anteriors com “Brúixoles que busquen somriures perduts” o “El món blau estima el teu caos” però amb les que comparteix ànima.
L'autor és un home admirable, una persona que aporta llum a aquells que l'envolten i que pretén transformar la foscor en llum i la pèrdua en guany.
Ell mateix ens explica que aquesta darrera obra no s'ha de llegir, sinó inspirar, l'hem de fer nostra afegint i traient idees, donant un pas més enllà dels convencionalismes i anar a la recerca del nostre jo interior, aquell que ens empeny i ens frena depenent del moment.
Certament la seva portada en apropa a un Univers infinit, a una nit estrellada al moment on les pors són més vives però també on l'espai és infinit. al començar-ne la lectura no estava gens d'acord amb el que ens proposa, comprenc perfectament el moment en que va escriure l'obra ja que ho he patit a la pell i sé que jo no ho hagués pogut fer, però a mesura que anava inspirant plana a plana he comprés que no es tracta d'una doctrina o un alliçonament, sinó de la necessitat de compartir amb un mateix allò que realment ens pot portar cap una felicitat que sembla llunyana.
Rosa dels vents en format Butxaca ens ofereix així una obra per gaudir i mostrar a cada lector la seva pròpia força interior i amb un extra, un secret que fins ara no ens havien explicat.
L'autor comença amb reflexions personals, inspiracions per a ser feliç cada dia, amb lletres diferents, colors, dibuixos, subratllats, una al·legoria al desordre i a les paraules que criden sobre el paper, inspiracions per viure en aquest món, a somnis i desitjos que amaguem als nostres cors.
Un dels apartats que més m'ha agradat és el que conformen les tisores dolces, aquelles petites coses que ens fan recordar, pensar o somiar en quelcom especial, també aporta cites inspiradores que marquen el món per la seva universalitat ja siguin de John Lennon o de Henry Ford.
De la mateixa manera que ens regala una petita finestra als seus records d'infantessa i el que li aporten al seu avui, acabant amb vint-i-tres inspiracions en forma de recomanacions que el fan sentir viu com una música, una pel·lícula o un lloc.
Una obra profunda amb un format lleuger i poc estàndard. Un llibre que podríem considerar d'autoajuda tant per l'autor mentre escrivia com pel lector mentre l'inspira.
Entre aquestes primeres planes l'autor us presenta la seva intencionalitat i el seu dolor en transformació.
El que jo avui afegeixo és una de les meves inspiracions que em fan sentir viva.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Anamengualgarcia
 28 julio 2019
Un libro que debería leer todo el mundo en el que Albert Espinosa nos va dando algunos consejos para que afrontemos distintas situaciones que se nos pueden dar en la vida.
Laurasan948Laurasan94802 diciembre 2019
La vida es entender lo que te aportó aquella experiencia y aceptar que jamás te has de quedar más tiempo del deseado en lugares donde ya aprendiste suficiente.
Laurasan948Laurasan94802 diciembre 2019
Para vivir, hay que vivir. No deberías olvidarlo.
ChiquillaSonadoraChiquillaSonadora07 enero 2020
Este libro se inspira. No lo olvides en ningún momento : no se lee, se inspira [Página 2]
Videos de Albert Espinosa (5) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Albert Espinosa
EDICIÓN ILUSTRADA POR PEP BOATELLA
Si crees en los sueños, ellos se crearán. El creer y el crear están a una letra de distancia.
El mundo amarillo es un mundo fantástico que quiero compartir contigo en esta edición ilustrada para celebrar la traducción a 30 idiomas y los más de 2.500.000 de ejemplares vendidos.
En El mundo amarillo encontrarás los descubrimientos que hice durante los diez años que estuve enfermo de cáncer. Es curioso, pero la fuerza, la vitalidad y los hallazgos que haces cuando estás enfermo sirven también para cuando estás bien.
Con este libro deseo que conozcas este mundo especial y diferente, pero sobre todo, quiero que descubras a los «amarillos». Ellos son el nuevo escalafón de la amistad, esas personas que no son amantes ni amigos, esa gente que se cruza en tu vida y que, tras una sola conversación, puede llegar a cambiarla. No te adelanto más: tendrás que leer el libro para poder a encontrar tus «amarillos». Quizá yo sea uno de ellos...
¿Quieres saber quiénes son tus «amarillos»? Albert Espinosa
#Elmundoamarillo #elmongroc #albertespinosa #pepboatella
Ficha de «El mundo amarillo (edición ilustrada)»: https://www.megustaleer.com/libros/el-mundo-amarillo-edicin-ilustrada/MES-115319
Ficha de «El món groc (edició il·lustrada)»: ---- Suscríbete a nuestro canal de YouTube: https://www.youtube.com/megustaleer/subscribe/ ---- SIGUE A ALBERT ESPINOSA: Twitter: https://twitter.com/espinosa_albert Facebook: https://www.facebook.com/Albert.Espinosa.Oficial Instagram: https://www.instagram.com/albertespinosapuig/ Youtube: https://www.youtube.com/user/PelonesProducciones
otros libros clasificados: humanaVer más

Autores cercanos a Albert Espinosa

¿Sabes que novela inspiró la película?

El vampiro de John W. Polidori
Drácula de Bram Stoker
Carmilla de Joseph Sheridan Le Fanu
No está basada en ningún libro

Thèmes : adaptado al cine , cine , peliculaCrear un test sobre este libro