Pau Joan Hernández (Traductor)
Editorial: Edicions 62 (08/09/2021)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

«Una comèdia bonica i astuta, al més pur estil Foenkinos». Bernard Pivot, Le Journal du Dimanche

«David Foenkinos dona el millor de si mateix en aquest llibre juganer, on podem trobar els seus temes predilectes. Una novel·la plena de frescor». Olivia de Lamberterie, Elle

«Em costava escriure. Els meus personatges no m’interessaven, em provocaven un vertigen d’avorriment. Vaig pensar que qualsevol relat real podria tenir ... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 23 November 2021
Si les lectures de “La delicadesa”, “Charlotte”, “La llibreria dels llibres rebutjats”, “Cap a la bellesa” o “Dues germanes” del gran mestre David Foenkinos us van enganxar no dubteu a descobrir la seva darrera obra.
Si hi ha quelcom que caracteritza a aquest autor és la rocambolesca simplicitat que té per narrar històries on els personatges són propers, les trames són precioses des de la simplicitat i la trama enganxa alhora que ens convida a reflexionar sobre temes que tenim davant del nas dia a dia i deixem escapar.
A La família Martin coneixerem a un autor que davant una crisi creativa pensa que qualsevol persona que es creua pel carrer té una història interessant que explicar i que pot ser una gran inspiració per la seva obra.
Dit i fet baixa al carrer i troba a la Madeleine, una velleta encantadora amb ganes de xerrar que li obrirà de bat a bat la història de la seva família.
Descobrirà com el món introspectiu de la Valérie li afecta, com el Patrick ha de suportar assetjament a la feina i la vida dels seus dos fills adolescents.
La senyora gran, l'escriptor i la família Martin cadascun des del seu punt de vista i des del seu moment vital s'ajudaran i s'obriran els ulls a problemes i solucions, a manques de comunicació i a molts secrets que veuen la llum mentre es crea un vincle únic i enriquidor entre ells.
Gràcies a la tasca de traducció d'en Pau Joan Hernàndez i Edicions 62 podem ampliar la bibliografia d'un autor tan particular tan estilísticament com de contingut i amb la seva particular forma de narrar el dia a dia.
Sap crear de lo quotidià una gran aventura i sobretot una gran revolució que ens convida a tots a reflexionar i a créixer com a persones.
Què més es pot demanar a una obra?
És de les que no en surts indemne i et venen ganes de recomanar-lo a familiars i amics.
Una aposta molt encertada de cara a les tardes fredes i als regals nadalencs.
És una autentica delícia envoltada de critica social i píndoles àcides.
En una paraula és una novel·la incomparable.
Imprescindible per als lectors fidels de l'autor.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Videos de David Foenkinos (5) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de David Foenkinos
“En 1999 arrancaba el casting para encontrar al chico que interpretaría a Harry Potter y que por tanto se haría mundialmente famoso. Centenares de actores pasaron por las audiciones. al final, sólo quedaron dos. Esta novela cuenta la historia del que fue descartado”. Así comienza Número dos (Penguin Random House, 2022), de David Foenkinos, una historia sobre quedar en segundo sitio y afrontar la vida desde ahí.
¿Dónde comprar la revista? | https://bit.ly/3cBuPqO Toda la cultura reunida en | https://mascultura.mx/ Facebook | @MasculturadelibreriasGandhi | https://www.facebook.comRevistaleemas x | @revistaLeemas Instagram | @revistaleemas Desde el Librero en: Spotify | https://spoti.fi/3AP5AeF Podcasts de Apple | https://apple.co/3F0h15W
otros libros clasificados: humanaVer más

Lectores (1) Ver más

¿Conocedor o experto en literatura francesa?

¿Cuál de los siguientes libros fue escrito por Gustave Flaubert?

Memorias de un loco
El más bello amor