Las mejores frases de Permagel (5)

mariabv2012
mariabv2012 04 October 2022
La força de la por és la suma de cada petit somni reduït a pols.
(La fuerza del miedo es la suma de cada pequeño sueño reducido a polvo).
David11 29 July 2022
Li dic que els fills són petits dipòsits d'incondicionalitat i que l'amor és un absolut no susceptible de modificació pels mètodes de lactància.
Leocuandopuedo
Leocuandopuedo 12 November 2020
Quan comences a llegir el llibre, hi ha una part de tu que no vol continuar, i una altra part que no pot parar... I la protagonista entre llibres i sexe, és infantil, egoïsta, de vegades li diries quatre coses... Mica en mica, t'atrapa encara que no saps ben bé el perquè, fins que arribes a la última pàgina i tot dóna un tomb.

Cuando comienzas a leer el libro, hay una parte de ti que no quiere continuar, y otra parte que no puede parar... Y la protagonista entre libros y sexo, es infantil, egoísta, a veces le dirías cuatro cosas... Poco a poco, te atrapa aunque no sabes bien bien el porqué, hasta que llegas a la última página y todo da un giro.
David11 29 July 2022
(...) em serveixo de tres tipus de mentides. Hi ha les mentides acomodatícies, les evasives i les pesants. Si encara sóc viva és gràcies a això, són els històrics corrons damunt dels quals la meva vida flueix (...)
David11 29 July 2022
Quin sentit te preparar el cos per a la mort, segons abans que s'esdevingui? La mort atrapa el cos com fa l'amor. Que l'atrapi desprevingut, doncs.

Una Corte de Rosas y Espinas

Amy Rose