ISBN : 8491511903
Editorial: Galaxia Gutenberg (13/07/2018)

PREMIO DE NARRATIVA ILLA NOVA 2018

A novela das mulleres que rachan co silencio.

Unha influencer sobe unha foto ás redes sociais onde aparece unha man fantasma. Xusto unha semana máis tarde, a moza é atopada morta.

A partir deste fío técense as vidas de varias mulleres de diferentes séculos. Mulleres que tiveron que vivir as súas vidas supeditadas ás dos seus homes, baixo as estritas normas non escritas (ou si) que as sin... >Voir plus

Iriagi
 02 May 2023
Todo comeza coa fotografía que Alda sube ás redes sociais, na que aparece cunha man fantasma e esta acaba viralizándose. E tamén coa súa morte na bañeira no que aparentemente semella un s4icidio.

Cun salto temporal a través de décadas atopamos a Alana: quen ten a capacidade de facer brotar as laranxeiras ademais de disfrutar coa lectura como refuxio, algo totalmente prohibido para as mulleres da súa época. Dime que non podo o fareino con mais intensidade.

As dúas protagonistas comparten mais do que nos imaxinamos, a pesar da diferencia temporal que as separa. Ambas acaban perdendo a súa identidade por estar con homes que nalgún momento creron amar, supeditadas a unha relación afectiva de maltrato e violencia. Homes que lles fan da vida un tormento. Así é como Yáñez vai reflexionando sobre as violencias machistas, e as desigualdades entre homes e mulleres. de como as súas formas van mudando, mais aínda que pasen lustros siguen moi presentes.

Antía emprega diferentes recursos a través desta historia, que fan dela algo moito mais visual, como recortes de prensa e correos electrónicos.
LeyendoBajoElArcoiris
 09 March 2023
GA ::: En "Senlleiras", atopamos dúas liñas temporais que se van entrelazando ata despertar ás pantasmas dun pasado que pouco cambiou co paso das décadas. Mulleres que sofren a violencia machista na casa mentres esconden a súa dor baixo unha apariencia que nada ten que ver coa súa realidade. Alana e Alda son dúas mulleres que, malia vivir en en épocas distintas, comparten a triste historia do maltrato doméstico. Unha novela que non te deixará indiferente.

ES ::: En "Senlleiras", encontramos dos líneas temporales que se van entrelazando hasta despertar a los fantasmas de un pasado que poco cambió con el paso de las décadas. Mujeres que sufren la violencia machista en casa mientras esconden su dolor bajo una apariencia que nada tiene que ver con su realidad. Alana y Alda son dos mujeres que, pese haber vivido en diferentes épocas, comparten la triste historia del maltrato doméstico. Una novela que no te dejará indiferente.
TamaraUp
 18 February 2024
A protagonista unha rapaza xove, influencer e a cal comeza a investigar un suceso que lle resulta desconcertante. A súa vez, outra historia paralela nun salto temporal, a de Alana.
A priori, dirías que nada teñen en común e, sen embargo, úneas unha historia que comeza a ser contada con máis forza e onde aos silencios se lles outorga comprensións, alas e altofalantes para que muden de parecer: as violencias contra as mulleres ao longo da historia. O patriarcado, a violencia de xénero, a prohibición da cultura, educación e aprendizaxe son algunhas das liñas que as vencellan.
Esas desigualdades estructurais e de xerarquía que tamén se ven reflectidas nas relacións de parella que viven as protagonistas, unidas a homes que amaron e creron amar nunha relación de maltrato.

Unha novela de fácil lectura e cun toque de intriga.

¿QUIEN DIJO ESTA FRASE? PERSONAJES DE HARRY POTTER

Severus Snape