LibrosAutoresLectoresCríticasCitasListasTest
Editorial: Galaxia Gutenberg (01/02/2017)

Sen dúbida, estamos diante da novela máis ambiciosa e lograda de María Solar
Desta volta achégase a unha das aventuras máis importantes da historia da humanidade, protagonizada por uns nenos que non tiñan idea de facerse heroes. Aínda que o foron. Nos seus pequenos corpor, brazo a brazo, levaron a vacina da varíola a América. Sacados dos hospicios da Coruña, Santiago e Madrid, cruzarán o Atlántico formando parte da Expedición do doutor Balmis e na que unha mu... >Voir plus

Caverna
 03 December 2021
Este libro nos cuenta una historia que comienza en Galicia a principios del siglo XIX. La viruela atacaba al mundo entero y las pocas personas que la sobrevivían quedaban marcadas para siempre. Todo esto en un mundo donde la religión y el escepticismo hacia la ciencia reinaban, se descubrió que la gente trabajaba con vacas pasaba la viruela pero de una forma mucho más leve (de ahí la palabra vacuna).
Para poder probar la vacuna y llevarla por el mundo entero había que llevar la vacuna de brazo a brazo (pasándolo de persona en persona). Para esto se utilizaron 22 niños huérfanos, la directora del orfanato Isabel Zendal y al hijo de esta.
Esta expedición sanitaria salió de Coruña con dirección a América y con ello se consiguió la hazaña de que en el año 1980 la OMS declarará la Tierra como zona de viruela.
Este libro cuenta un montón de historias todas entrelazadas: la historia de la propia directora Isabel Zendal, mujer fuera de serie para su época y olvidada por la historia, los niños que se fueron a la aventura sin saber que les esperaba pero llenos de ilusión, la miseria de los orfanatos, la lacra del abandono infantil, la sitiuación de España y el mundo ene general en el siglo XIX, la falta de oportunidades...
Es un libro que no hay que dejar pasar, lo hay tanto en gallego como en castellano y es una lectura ligera que puede gustar a cualquier tipo de lector o lectora.
liserantes
 24 September 2021
É unha historia preciosa que moitos descoñecemos, pero cunha importancia relevante para a humanidade.
Grazas ao sacrificio tan grande que fixeron estas persoas hoxe en día podemos gozar dunha saúde moito mellor. É importante non esquecer os grandes avances científicos e como tiveron lugar, neste caso contanos cómo foi creada a vacina da variola e como foi levada ao resto do mundo.
liserantesliserantes24 September 2021
O amor hai que merecelo, a quen produce tanta dor non merece unha segunda oportunidade.
liserantesliserantes24 September 2021
Envexábao moito, pero sen maldade. Simplemente, gustaríalle ser el o elexido.