Editorial: Galaxia. (01/02/2007)

Calificación promedio : 4.25/5 (sobre 2 calificaciones)
Prosa estilizada e sensible nalgunhas das pezas máis significativas da narrativa galega.

Varios dos relatos que fan de Castelao un mestre da prosa galega moderna atópanse nestes Retrincos, anacos autobiográficos convertidos en contos tan sinxelos como ben construídos. A noveliña Un ollo de vidro foi o primeiro traballo de ficción narrativa publicado polo autor, e achégase a unha sorte de expresionismo arraigado no popular.

Sai_Miluka_bibliophile
 06 November 2023
Con su característico humor, sin concesiones, Castelao nos narra la esencia del gallego de la época (emigración, dolor, hambre, vergüenza por el idioma, caciques que se convierten en vampiros por haber estado demasiado apegados a lo material en vida,... Qué crack). ¿Cómo lo hace? Sirviéndose de las memorias de un esqueleto que puede ver el cementerio y sus habitantes a través del ojo de vidrio que le fue puesto en vida.

Qué gran lectura
Sai_Miluka_bibliophileSai_Miluka_bibliophile06 November 2023
O que máis me feriu daquela xente foi que non quixesen falar galego, sabendo que os esqueletos non poden falar ben o castelán. Non ten volta que darlle: sen gorxa non pode pronunciarse a "j" nin a "g" fortes.
otros libros clasificados: literatura gallegaVer más

Adivina el personaje de terror

el Monstruo de Frankenstein
Frankenstein
Prometeo

Thèmes : terror clásico , horrorCrear un test sobre este libro