Editorial: Editorial Alrevés (30/08/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 28 octubre 2019
No podíem acabar el mes sense presentar-vos la darrera novel·la de Teresa Solana, autora que ja coneixem per “Negres tempestes” i “La casa de les papallones”.
Crims.cat ens presenta Octubre, una novel·la negra on la trama més fosca serveix de fil conductor per mostrar-nos una realitat que l'autora ha volgut congelar en el temps, un mes d'octubre de 2017 marcat per unes urnes.
Aquesta historia comença quinze dies abans i ens deixa just unes hores abans de començar l'Octubre, encara que les seves darreres planes reconeixerem alguns fets que avui no ens sorprenen però que en aquell moment ens van fer esgarrifar.
La inspectora dels Mossos d'Esquadra Norma Forester, protagonista també de les seves entregues anteriors, es trobarà investigant un crim al barri de Gràcia, en Pau Boira de gairebé seixanta anys ha sigut assassinat, tot sembla apuntar a un robatori que ha sortit malament, però com en molts d'aquests casos, les aparences enganyen.
La víctima és un actor de segona que costa molt de comprendre ja que sembla que visques en la seva pròpia bombolla.
La Norma treballarà amb el sotsinspector Agustí Carrasco, un home gens amic dels canvis qui rep una denuncia per masclisme d'una companya.
Aquest equip li donarà més d'un mal de cap que afegirem al problemes o millor dit a les tensions familiars que viurà dins de la família per motius polítics i el moment convuls de la ciutat, amb el piolín i els canvis en les organitzacions dels cossos de seguretat.
Un crim que haurà de resoldre i que el lector podrà anar seguint mentre al seu voltant la vida no para de girar.
La Norma també ha canviat, s'ha tornat o millor dit l'han tornat indepe i tot allò que veu i sent queda reflexat a la perfecció gràcies a la ploma perfilada de l'autora.
Sé que aquesta novel·la és negra però alhora és històrica, reviurem un moment històric de la nostra era, un capítol que encara no s'ha acabat d'escriure però que el seu pròleg ja ha estat marcat a foc a la memòria de gairebé tothom.
Crec que aquesta novel·la és de caràcter, de personatge, de com la Norma ha canviat i ha evolucionat amb la societat, de la mateixa manera que crec que l'autora ha intentat per tots els mitjans ser el més fidel possible a la via dels mossos d'aquells dies i a les relacions que es varen establir amb d'altres organismes.
Fa dos anys d'aquell Octubre i encara no s'ha acabat...

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: historiaVer más

Encuentra la pareja

Empezamos con una fácil: Sherlock Holmes

El inspector Lestrade
El doctor Watson

Thèmes : novela negra , novela policíacaCrear un test sobre este libro