Editorial: L'Altra Editorial (14/03/2018)

Aquesta és l'Ada. Aquest és el gorjablanc. Aquest és en Loki, i aquesta és la terra fosca, com una boca oberta. Aquest és en Vicenç de Can Ballador preguntant-li a l'Ada si encara no se l'ha fotut. Aquesta és la Jèssica S. en el seu racó d'Anglaterra rural i aquest és el pare Ballador dins d'un tractor. Aquest en Tripi, i aquests són els silurs del pantà de Sau nedant a les fosques, i la vaca Samantha i els porc senglars amagats. Aquests són els dics. I aquestes són... >Voir plus

Olaya
 17 septiembre 2020
Ada vuelve a casa después de pasar varios años viviendo en Inglaterra. La novela contiene dos partes en una misma: los momentos del presente que vive la protagonista – que siguen más o menos un orden lineal – y las historias que escribe sobre sus vecinos y familia. Para mí, lo interesante de esta novela son los diferentes relatos que te trasladan a la naturaleza y que te hacen disfrutar gracias al ingenio y talento de Irene Solá a la hora de escribir.

elperiodico22 junio 2018
La joven autora, que ganó el premio Documenta por su novela 'Els dics', se revela como un sólido talento.
Leer la crítica en el sitio web: elperiodico

¿QUIEN DIJO ESTA FRASE? PERSONAJES DE HARRY POTTER

Severus Snape