Editorial: Columna Edicions (30/01/2019)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 10 May 2019
Si voleu gaudir d'una gran novel·la històrica ambientada a Catalunya us heu de rendir a l'encant i a la originalitat de Sal roja.
En aquesta obra coneixereu a El llop de Cardona.
La Catalunya assolada per la derrota del setembre de 1714 és el teló de fons per narrar les histories més quotidianes i emocionals d'un poble que va resistir la invasió de les tropes borbòniques.
Altament descriptiva ens ajuda a aprofundir en els escenaris, en les emocions dels personatges i en el moment històric que es vivia. El seu contingut didàctic és altíssim.
Ens situem uns anys abans i coneixem a en Miquel, un noi que treballa a la salina i és molt feliç amb la seva esposa, els dos fills i un tercer que ve en camí. Es pot dir que a casa seva, a la salina i allà on va és un home conforme amb la seva vida, amable, proper i amb molts amics però la seva vida està a punt de donar un gir radical.
Igual que Catalunya va perdre al 1714, ell ho perd tot... Les tropes de l'exèrcit filipista massacren el poble i maten a la seva dona i als seus dos fills.
Ell salva la vida gràcies a la seva germana però sap que encara que estigui viu la seva vida és tristor i venjança.
L'odi envaeix el seu cor i gràcies a les descripcions de la psique d'aquest jove podem veure com es transforma en un autèntic llop despietat.
S'unirà als miquelets i la seva única satisfacció residirà en la venjança i en la recerca de justícia per la seva família.
Les dones del poble també juguen un paper molt important en el temps de guerrilla i s'expliquen de manera molt acurada els rols socials en un context en que les ombres han tenyit la muntanya i la sal s'ha vestit de sang.
Èpica, emocional, reflexiva, dinàmica... és una obra molt completa que ret homenatge a un territori que no es va donar mai per vençut i que se les va empescar per sobreviure a l'època funesta.
De la ploma d'en Ramon Gasch i de la Teresa Sagrera brolla una historia que encisa i és colpidora.
Sembla mentida com la realitat encara que sigui ficcionada supera a la ficció.
De la mà de Columna podeu gaudir d'una gran obra tant si sou amants del gènere històric o si simplement sou amants de les bones lletres.
No ho dubteu més, és la obra ideal per aquesta primavera!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: historiaVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro