Editorial: Comanegra (20/10/2021)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 14 December 2021
Pels amants de la bona cuina i de l'alimentació saludable avui tenim un llibre ideal.
Gràcies a l'obra La cuina de la carxofa li podreu treure el màxim partit i suc a tan prestigiós producte que molts de nosaltres per desconeixement acabem fent només bullida, en crema o al forn si ens hi esmerem una mica.
Un producte tan bo i amb tantes propietats mereix ser present en receptes en que un es llepa els dits i pot apreciar els matisos de textures, sabors i colors.
De la mà d'en Pau Garcia Parajuá brolla una obra que és un tribut i un aplec de receptes amb la carxofa com a protagonista principal.
Aquí som bastant maldestres però reconeixem que amb la senzillesa que ho explica i sense complicar-se massa un pot fer més d'una recepta i menjar com un autèntic rei i obsequiar a la família amb receptes de restaurant.
La alimentació no hauria de ser mai avorrida ni repetitiva i aquesta obra és una gran mostra de com un producte pot ser clau en molts plats.
Gràcies a l'obra que ens ofereix Comanegra despertarem al “cuinetes” que viu dins nostre i acabarem creant receptes nostres amb la base que ens proporciona.
Des d'una gran introducció fins les receptes i tenint en compte el pròleg d'en Julià Guillamon i els elogis d'en Pere Sans i en Pere Tàpies podem gaudir d'una lectura única i pràctica.
A més és un llibre bonic de gran format i amb unes fotografies que destaquen la bellesa d'aquest noble aliment.
M'ha sorprès que moltes d'aquestes fotografies són en blanc i negre però em sembla una idea genial ja que l'espectador s'hi fixa més i encara pot veure més enllà d'una simple presentació.
Una obra indispensable que es basa en receptes actuals i clàssiques que es donen la mà per contentar des dels paladars més exquisits fins a ajudar-nos a introduir les verdures als menuts o als poc amants del verd.
Qui pot evitar tastar unes xips de carxofa? Qui no vol tastar un guisat d'aletes de pollastre, carxofes i salsitxes? Us ve de gust un remenat de carxofes amb patates i botifarra del perol o preferiu pollastre amb samfaina de carxofa?
Se'ns fa la boca aigua només de pensar-hi!
No ho dubteu i afegiu la carxofa a la vostra cuina i a la cistella de la compra!
El vostre paladar i la vostra salut us ho agrairan!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: RecetasVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro