Editorial: Comanegra (20/10/2021)

LaPetitaLlibreria
 14 December 2021
Pels amants de la bona cuina i de l'alimentació saludable avui tenim un llibre ideal.
Gràcies a l'obra La cuina de la carxofa li podreu treure el màxim partit i suc a tan prestigiós producte que molts de nosaltres per desconeixement acabem fent només bullida, en crema o al forn si ens hi esmerem una mica.
Un producte tan bo i amb tantes propietats mereix ser present en receptes en que un es llepa els dits i pot apreciar els matisos de textures, sabors i colors.
De la mà d'en Pau Garcia Parajuá brolla una obra que és un tribut i un aplec de receptes amb la carxofa com a protagonista principal.
Aquí som bastant maldestres però reconeixem que amb la senzillesa que ho explica i sense complicar-se massa un pot fer més d'una recepta i menjar com un autèntic rei i obsequiar a la família amb receptes de restaurant.
La alimentació no hauria de ser mai avorrida ni repetitiva i aquesta obra és una gran mostra de com un producte pot ser clau en molts plats.
Gràcies a l'obra que ens ofereix Comanegra despertarem al “cuinetes” que viu dins nostre i acabarem creant receptes nostres amb la base que ens proporciona.
Des d'una gran introducció fins les receptes i tenint en compte el pròleg d'en Julià Guillamon i els elogis d'en Pere Sans i en Pere Tàpies podem gaudir d'una lectura única i pràctica.
A més és un llibre bonic de gran format i amb unes fotografies que destaquen la bellesa d'aquest noble aliment.
M'ha sorprès que moltes d'aquestes fotografies són en blanc i negre però em sembla una idea genial ja que l'espectador s'hi fixa més i encara pot veure més enllà d'una simple presentació.
Una obra indispensable que es basa en receptes actuals i clàssiques que es donen la mà per contentar des dels paladars més exquisits fins a ajudar-nos a introduir les verdures als menuts o als poc amants del verd.
Qui pot evitar tastar unes xips de carxofa? Qui no vol tastar un guisat d'aletes de pollastre, carxofes i salsitxes? Us ve de gust un remenat de carxofes amb patates i botifarra del perol o preferiu pollastre amb samfaina de carxofa?
Se'ns fa la boca aigua només de pensar-hi!
No ho dubteu i afegiu la carxofa a la vostra cuina i a la cistella de la compra!
El vostre paladar i la vostra salut us ho agrairan!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: RecetasVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro