Editorial: Columna Edicions (01/07/2020)

Calificación promedio : 4.75/5 (sobre 2 calificaciones)
Un viatge a Positano canviarà la vida de la Lia per sempre. Descobrirà el sexe i l’amor, encara que les millors històries no duren per sempre... Les absències condicionen el seu caràcter, però, gràcies a les amigues, als llibres i a una ferma cuirassa protectora que s’autoimposa, tirarà endavant, mantenint viva l’esperança secreta de retrobar-se amb en Joan, qui sap si algun dia...

LaPetitaLlibreria
 29 September 2020
Avui posem una mica de picant al nostre blog i us presentem la sorprenent obra Ulls de nit.
I quan dic sorprenent ho dic en el millor sentit de la paraula.
És cert que estem immersos en un boom internacional i nacional de lectura picantona o pujadeta de to que al final ja fa mandra.
Però les que fan mandra són aquelles que són massa ficcionades, amb escenes o capítols massa forçats i que no van enlloc... Aquelles obres en que la base són les escenes tòrrides i li posen un argument massa lleuger que no arriba ni a enganxar.
El cas de la novel·la que us presentem avui és bastant al contrari ja que es basa en una trama molt ben teixida i amb una base emocional dels protagonistes molt fort que desemboca a certes escenes de caràcter sexual però per arrodonir la historia i alhora atorgar a una historia d'amor un caràcter més humà i no tan rosa com a les novel·les romàntiques.
És un amor que te'l creus.
De la ploma de la Sílvia Cantos neix la historia de la Lia arran d'un viatge a Positano que li canviarà la vida de dalt a baix obligant-la a fer un gir de cent vuitanta graus.
Descobrirà l'amor, el sexe, els lligams i la seva força juntament al la distància i el seu anhel per recuperar a en Joan.
Gràcies a l'aposta de Columna per aquestes obra podem dir que és inclassificable.
És una novel·la vital, jove, amena i presentada amb una veu molt emocional i propera que ens ajuda a fer-nos amics de la Lia en un tres i no res.
Una a posta potser no apte per a tots els públics però adreçada als amants de les bones histories punyents on la incertesa et mantén alerta i et fa sentir les emocions que narra i t'enganxa per descobrir el final.
Es tornaran a trobar aquests dos fenòmens de la naturalesa?
Només amb la seva lectura ho descobrireu!
L'autora com a gran amant de la literatura ha creat una obra perfecte i diferent a totes les del mercat per tal de crear un cert vincle positiu amb els seus lectors.
No la deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
LaPetitaLlibreriaLaPetitaLlibreria29 September 2020
Em desperto entresuada, alterada i sufocada, una altra vegada...
Despunta el dia, és massa d’hora per trucar, però la situació no pot esperar, el cor em batega accelerat. Aquest òrgan boig sembla que té poder de decisió propi i, malgrat els grans esforços que dedico a anul·lar determinats records, per esborrar aquelles fantasies nocturnes, Morfeu, aliat amb les ombres de la nit, em juga sovint males passades com les d’avui, i em porta fins al present aquell estiu del 2005, l’estiu clau de la meva vida, en què tot va canviar.
+ Lire la suite
Psk_destrollPsk_destroll06 September 2021
Havia après a mirar-me i a agradar-me; als meus gairebé quaranta anys era una dona segura de mi mateixa, trepitjava fort i mirava als ulls
Psk_destrollPsk_destroll17 September 2021
Tranquil-la, filla. Plora, no hi ha res dolent a fer-ho.
otros libros clasificados: novela de amorVer más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro