Editorial: Edicións Xerais (15/04/1990)

-Son de Vilameán e teño unha casa e unha pequena veiga. Pero a miña moza é de Vilariño; se vou vivir onda ela deberei doarlle as miñas propiedades ó mosteiro. Mais se a levo a vivir comigo a Vilameán, deberá ser ela quen dea as súas terras de Vilariño. Ese é o meu problema.O outro gardou un curto silencio.
-É a lei -dixo logo.
-É a lei -repetiu Pedro-. randa vivían os meus pais pasabamos fame. Agora o que teño dános a penas para nos manter á miña irmá ... >Voir plus

maruxinha1983
 10 February 2022
Pedro está a piques de casar con María, pero teñen un problema... María é de Vilariño e el de Vilameán, ao ser de diferentes pobos un deles terán que ceder as súas terras ao mosteiro.... Esa era a lei. Así era a situación da Galicia do século XV, onde o territorio estaba en poder da Igrexa e da Nobreza.

A sociedade galega, sobre todo a rural, estaba chea de impostos, tanto polo que colleitaban, como por morrer e mesmo nacer, por pasar por unha ponte que pertencía ao señor feudal. A isto hai que sumarlle que as colleitas non daban, polo tanto morrían de fame. Esta situación era insostible, así que formaron as Irmandades. Estas, co apoio dunha parte da Igrexa e duns nobres da baixa "alcurnia" lograron derribar as fortalezas dos señores feudais sen derramar nada de sangue, non mataron a ningún nobre, simplemente estes liscaron a outras terras.
Todo isto ven reflexado nesta novela, é moi sinxela de ler, e apréndese moito de todos os personaxes históricos da Galicia Medieval que formaron parte de esta revolta. Céntrase moito no acontecemento histórico e non tanto na vida dos seus personaxes.
Recomendado a aqueles que queren aprender algo de historia de Galicia, concretamente da Revolta Irmandiña
otros libros clasificados: literatura gallegaVer más

Otros libros de Xoan Bernárdez Vilar (1)Ver más

Lectores (1) Ver más

Harry Potter para principiantes

¿Cuántas novelas hay en la serie Harry Potter?