Editorial: Proa (30/11/-1)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 08 March 2022
Reconec ser una enamorada de les obres literàries del gran escriptor Vicenç Villatoro.
Des que el vaig descobrir gràcies a l'obra Un home que se'n va no vaig poder perdre de vista les seves publicacions com la recentment publicada La casa dels avis i les seves obres prèvies.
La seva capacitat per narrar escenaris reals amb subtilesa, personatges principals que arran de les seves vivències ens donen grandíssimes lliçons de vida i trames senzilles en les que radica la seva essència més pura esdevenen els essencials per qualificar les seves obres com a obres mestres.
Avui us presentem una obra breu, que no fa massa soroll però que un cop llegida et deixa en silenci i amb un bon rebombori al cap.
Si alguna funció té la lectura és mobilitzar-nos i transformar-nos i convidar-nos a ser millors a través de les reflexions que ens regala.
Aquesta obra és essencial per descobrir allò més humà de la seva escriptura.
Al Tren a Maratea coneixerem extensament a un home gran que decideix tornar cap a Nàpols després d'emigrar a Buenos Aires molt temps enrere.
Hi torna a morir, a un destí final...
Però en el viatge trobarà la companyia d'una professora universitària que poc a poc i estació a estació l'ajudarà a ordenar la seva ment tot recordant els millors dies de la seva vida.
La dona sense voler li mostra les llums i les ombres, el poder de la vida i també el poder de la mort.
El seu desig de viure, recordar, rememorar és immens però és sensat i sap el seu destí alhora que coneix la seva vida encara que la dulcifiqui amb els records d'infantesa.
Com a preàmbul pot semblar una obra nostàlgica, dura, trista però crec que a mida que passen les planes esdevé un cant a la vida i al poder d'aprofitar els bons dies que hi ha entre la data de naixement i la de defunció i com el poder dels records t'ajuda a viure i a confeccionar qui ets en cada moment.
És una obra sobre la identitat, les preguntes de la vida, la naturalesa humana i la necessitat de ser escoltats.
Proa ens ofereix una lectura breu essencial per les nostres vides i per entendre més la pròpia vida i que ens ajuda a ser més empàtics.
Voleu gaudir de cada kilòmetre fins a Maratea?
És una obra que no us penedireu de llegir!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: ThrillerVer más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro