Editorial: Labutxaca (24/10/2018)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 12 noviembre 2018
La nostra amiga Care Santos torna amb una novetat que té una pinta genial!
Segur que si us parlem d'ella penseu de seguida amb “Desig de xocolata”, una novel·la a través dels temps que ens mostra la força de les dones però heu de ser conscients de l'amplia bibliografia d'aquesta gran autora que s'adreça al públic jove amb novel·les com “Amaranta” o “No preguntis qui sóc” o la ploma vivaç que s'apropa als adults amb novel·les com “L'aire que respires”.
Parlant amb els redactors de la Petita Llibreria tots estem d'acord que serà de les autores que ens donarà molt i de les que ens en recordarem sempre. No es pot negar, hi ha autors i autors amb estrella i aquesta us garantitzem que la té.
Des del seu amor per les lletres i l'amor a la seva família neix Diamant blau, una novel·la que et deixa amb ganes de més i amb una sensació de gran plaer al girar la darrera plana. És dels llibres que vols que s'acabin per saber que passa però que alhora els gaudeixes tant que t'agradaria que mai arribés el moment d'acabar-lo.
Agosarada com pocs autors despulla les seves vivències i ens narra la historia de la seva nissaga amb un respecte, una força i un còctel de sentiments que ens ha deixat amb un seguit d'adjectius positius per tal de valorar-la.
El primer personatge que coneixerem és en Silvestre Pujolà que arriba a Mataró a l'època de la industrialització amb el propòsit de construir el seu propi destí.
Segles després, la seva néta que per cert és pastada al seu avi, la Teresa Pujolà desafiarà als clixés socials amb un amor que és poc convencional.
No us desvetllarem més de la historia doncs us donem la nostra paraula de la dolçor, valentia i força de la narració. És altament addictiu i no s'assembla a cap dels llibres de llinatges que haguem pogut llegir.
Si hi ha algun escriptor que ha nascut per fer aquesta feina i gaudir-la és ella!
De la mà de Columna la podreu conèixer una mica més i gaudir d'una historia on els protagonistes estan molt treballats i situats en un entorn i context històric determinat i explicat amb suma delicadesa per tal que ens hi puguem capbussar entenent les conviccions i alhora les convencions.
Què necessita un amor per ser aprovat?
Fugiu de dubtes, aneu a la llibreria i feu-vos aquest regal!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..