Editorial: Cossetània (01/09/2015)

El Patufet, protagonista d'un dels contes populars catalans més coneguts arreu, és l'encarregat d'explicar a una colla de nens i nenes les tradicions festives del nostre país, en una revisió tendra i divertida del costumari català. En aquest conte el Patu

LaPetitaLlibreria
 02 julio 2019
Sempre que s'apropa una celebració important de les terres catalanes ens preguntem si El Patufet i les tradicions catalanes trauran un nou volum del seu costumari infantil que amb tan bona idea desgrana les tradicions explicant el que es celebra, el com i el perquè.
Aquest cop anem més enllà de la mera castanyada i ens endinsem a la dolça costum d' Els panellets.
Cada cop més intentem recuperar allò més nostre i que ens defineix i tot i que a la majoria de les escoles els més petitons fan panellets creiem que amb l'ajuda d'aquest conte podran preparar aquest dolç tan típic a casa mentre comparteixen un moment que esdevindrà record amb la família.
Poc a poc en Roger Roig i l'Hugo Prades mostren com hem d'anar a comprar els ingredients, com hem de pastar la massa, les formes de panellet més tradicionals que podem fer, l'espera del fornejat sempre acompanyats per un adult i el goig de compartir-los i degustar-los.
Catalunya és una terra massa rica en tradicions com per prendre'ns la llibertat de deixar-les caure a l'oblit o comparar-les a festes estrangeres. No us sembla que és una proposta molt interessant i engrescadora pels nanos una tarda d'empastifar-se a la cuina?
Per nosaltres no hi ha una activitat més encertada per aquests dies.
A més, com sempre destaquem la força de la unió de la paraula amb les impressionants il·lustracions, la informació que reben a través de la imatge i tots els valors que amaga i podem anar descobrint.
De la mà de Cossetània Edicions ja podem tenir el primer “receptari” pels menuts!
Us venen de gust uns quants panellets?
Doncs vinga! Tots a cuinar!
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..

¿Cuánto sabes sobre la literatura de Estados Unidos?

Nueva York
Londres
Chicago

Thèmes : literatura norteamericanaCrear un test sobre este libro