LibrosAutoresLectoresCríticasCitasListasTest

Núria Parés Sellarés (Traductor)
ISBN : B0CLNFH5SS
462 páginas
Editorial: Columna Edicions (29/11/2023)

Amazon ESAgapeaCasa del libro
conb_debarbara
 23 January 2024
La novel·la se situa a Galícia a principis del segle XX. En una casa pairal neixen dues nenes: Catalina és la filla d'Inés, la senyora de la casa, i Clara és la filla de la criada. Sonsoles Ónega ens presenta una novel.la de dones fortes que habiten en un món on han de lluitar per fer-se valdre i demostrar als homes que elles també tenen drets. Aquest llibre és un sentit homenatge a les dones treballadores, a les dones que han lluitat pel futur que visionaven.

La història de la família Valdés transcorre entre Galícia i la hisenda de l'Havana, on la família residirà durant un temps. Inés i Catalina són unes priviligiades, dins de les seves limitacions, disposen de més recursos. La Clara no té el mateix estatus, la seva vida ha quedat marcada per ser la filla de la criada, ella té carències emocionals. Sonsoles se serveix d'aquest personatge per reivindicar els privilegis de classe. Es tracta d'una novel.la fictícia, però que bé podria haver estat real.

Amazon ESAgapeaCasa del libro

¿Cuánto sabes sobre La casa de los espíritus?

¿En qué país se desarrolla la obra?

Perú
Chile
Ecuador

Thème : La casa de los espíritus de Isabel AllendeCrear un test sobre este libro