Las mejores frases de Nuestros inesperados hermanos (5)

MJMC
MJMC 13 March 2023
Un hombre sensato se considera responsable de sus actos y de las consecuencias de éstos, un hombre que carezca de sensatez, sólo se siente responsable de sus intenciones.
avegadesllegeixo 08 February 2021
Qui som? On anem? Què volem esdevenir? Quin món volem construir? Sobre quins valors?
És poc habitial que ens fem totes aquestes preguntes. Normalment estem capficats amb les nostres preocupacions quotidianes, o bé, els responsables com jo, per la gestió quotidiana dels assumptes públics. Però, ara, el retrobament amb aquests germans inesperats l'hauríem d'aprofitar per mirar on som, veure on ens hem equivocat de rumb i com redrecem el timó.
avegadesllegeixo 08 February 2021
- El món, aquests últims anys, no era sinó un camp de batalla d'avideses i odis. Tot estava adulterat: l'art, el pensament, l'escriptura, el futur, el sexe, el veïnatge... I, tot d'una, una bona passada de drap i la pissarra ha quedat esborrada, la Història torna a començar de zero, el planeta recupera la innocència.
avegadesllegeixo 08 February 2021
Cada vegada que una societat tradicional ha entrat en contacte amb una altra, més poderosa, més avançada, una part de la humanitat ha viscut una mena de fi del món.
avegadesllegeixo 08 February 2021
Un home savi sap que és responsable dels seus actes i de totes les seves conseqüències; un que no té seny només se sent responsable de les seves intencions.