María Teresa Gallego Urrutia (Traductor)Amaya García Gallego (Traductor)
ISBN : B08KJ424R1
Editorial: Alianza (19/11/2020)

Calificación promedio : 3.71/5 (sobre 7 calificaciones)
Alec, dibujante de mediana edad, y Eve, novelista de un mítico éxito editorial, son los únicos habitantes de un islote diminuto de la costa atlántica. Se evitan, hasta el día en que una inexplicable avería de todos los medios de comunicación les fuerza a salir de su celosa soledad. ¿Qué está pasando? ¿Ha sufrido un cataclismo el planeta tras las amenazas continuas de un conflicto nuclear y de atentados terroristas a gran escala? ¿Qué ha ocurrido en las islas cercana... >Voir plus

avegadesllegeixo
 08 February 2021
CATALÀ:

Primer de tot, vull agrair a @miriamrovifaixa la recomanació d'aquest llibre, ella sempre em recomana bones lectures i poques vegades trobo el moment de llegir-les ;)

Uns germans inesperats, és una història distòpica que ens explica que la humanitat va directa a la seva autodestrucció però, amb un deix d'optimisme, ens convida a repensar i reinventar el món i ens proposa que ho fem emmirallant-nos en el miracle de Grècia.

L'autor ens proposa redreçar el rumb de la civilització per tal que totes les cultures puguem viure en harmonia.

He gaudit molt d'aquesta lectura, que està envoltada d'un halo místic, i que et fa plantejar moltes preguntes: “Qui som? On anem? Què volem esdevenir? Quin món volem construir? Sobre quins valors?”. Tots hauríem de parar, de tant en tant, i fer-nos aquests plantejaments, potser així, les coses serien d'una altra manera.

Què us sembla? Per on començaríeu vosaltres a redreçar aquest món? Us llegeixo.

ESPAÑOL:

Antes de nada quiero agradecer a @miriamrovifaixa la recomendación de este libro, ella siempre me recomienda buenas lecturas y pocas veces encuentro el momento de leerlas.

Nuestros inesperados hermanos, es una historia distópica que nos cuenta que la humanidad va directa a su autodestrucción, pero con un poco de optimismo, nos invita a repensar y a reinventar el mundo y nos propone que lo hagamos fijándonos en el milagro de Grecia.

El autor nos propone enderezar el rumbo de la civilización para que todas las culturas podamos vivir en harmonía.

He disfrutado mucho de esta lectura, que está envuelta de un halo místico, y que te hace plantear muchas preguntas: “¿Quiénes somos? ¿Hacia donde vamos? ¿Qué queremos ser? ¿Qué mundo queremos construir? ¿ Sobre qué valores?. Todos deberíamos parar, de vez en cuando, y hacernos estos planteamientos, quizás así, las cosas serían de otra manera.

¿Qué os parece? ¿Por donde empezaríais vosotr@s a enderezar este mundo? Os leo.
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..

Las críticas de la prensa (1)
BurgosConecta03 December 2020
'Nuestros inesperados hermanos' (Alianza editorial), un libro en el que reitera su idea de que la humanidad camina hacia su destrucción.
Leer la crítica en el sitio web: BurgosConecta
avegadesllegeixoavegadesllegeixo08 February 2021
És poc habitial que ens fem totes aquestes preguntes. Normalment estem capficats amb les nostres preocupacions quotidianes, o bé, els responsables com jo, per la gestió quotidiana dels assumptes públics. Però, ara, el retrobament amb aquests germans inesperats l'hauríem d'aprofitar per mirar on som, veure on ens hem equivocat de rumb i com redrecem el timó.
+ Lire la suite
MJMCMJMC13 March 2023
Un hombre sensato se considera responsable de sus actos y de las consecuencias de éstos, un hombre que carezca de sensatez, sólo se siente responsable de sus intenciones.
avegadesllegeixoavegadesllegeixo08 February 2021
- El món, aquests últims anys, no era sinó un camp de batalla d'avideses i odis. Tot estava adulterat: l'art, el pensament, l'escriptura, el futur, el sexe, el veïnatge... I, tot d'una, una bona passada de drap i la pissarra ha quedat esborrada, la Història torna a començar de zero, el planeta recupera la innocència.
avegadesllegeixoavegadesllegeixo08 February 2021
Cada vegada que una societat tradicional ha entrat en contacte amb una altra, més poderosa, més avançada, una part de la humanitat ha viscut una mena de fi del món.
avegadesllegeixoavegadesllegeixo08 February 2021
Un home savi sap que és responsable dels seus actes i de totes les seves conseqüències; un que no té seny només se sent responsable de les seves intencions.