Editorial: ROSA DELS VENTS (19/09/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 29 octubre 2019
A la societat actual vivim accelerats i és realment difícil sortir d'aquesta frenètica voràgine.
La família, la feina, els compromisos, els horaris, el tràfic... Tots vivim i accepten de manera quotidiana fets que sense ser massa notoris afecten en el nostre estat d'ànim i emocional.
Gràcies a l'obra L'art de la senzillesa podem aprendre Les 100 ensenyances d'un monjo zen per a una vida calmada i feliç.
Idees senzilles i bastant bàsiques assequibles per a tothom per tal de reconnectar amb nosaltres mateixos i baixar una mica la intensitat del nostre dia a dia.
Sortim de casa i trobem trànsit, a l'hora d'esmorzar ja no ens agrada fer cua pel cafè, estrès laboral... Si fem un anàlisi veiem que ens regalem poques estones de tranquil·litat individual.
A través d'aquesta obra que ens ofereix en Shunmyo Masuno podem aprendre petits fets o activitats que ens canviaran la manera de veure la vida a través de la pròpia activitat i la reflexió sobre la vida i el món.
Fets tan senzills com plantar una llavor i esperar amb paciència per tal que en creixi la flor i poder gaudir de la seva bellesa ens fa veure com podem esperar; alinear les sabates ens pot ajudar a veure com una bona organització de l'espai ens ajuda a ordenar-nos a nosaltres mateixos.
Reflexions que es desprenen de l'art de viure amb tranquil·litat i joia.
Expressar-nos de manera artística, intentar deixar la ment en blanc, gaudir de la sortida del sol... Totes aquestes activitats estan adreçades a tots els públics.
A la societat actual des de petits que van massa marcats i viuen amb poca calma i el mateix passa a l'edat adulta i a la gent més gran.
No cal que els complim tots però si adoptem alguna d'aquestes ensenyances podrem veure la vida amb una mirada renovada i amb molta més pau interior.
Us hi apunteu?
Rosa dels vents aposta per aquesta nova proposta adreçada al nostre benestar!
No ho dubteu més! És una obra perfecte per avui dia!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: zenVer más

Otros libros de SHUNMYO MASUNO (1)Ver más

¿Te atreves? Preguntas literarias que todo el mundo debería saber

¿Por qué decidió el Principito dejar su planeta?

Por orden del Rey
Porque el zorro estaba enfermo
Porque sentía que la rosa se aprovechaba de el
Porque quería conocer la Tierra