Carme Geronès (Traductor)
Editorial: Comanegra (17/11/2021)

Calificación promedio : 3.5/5 (sobre 1 calificaciones)

avegadesllegeixo
 23 November 2021
CATALÀ:

Primer de tot deixeu-me agrair a l'Editorial Comanegra l'enviament de l'exemplar perquè estic segura que d'una altra manera no hauria llegit aquest llibre. Per què? Doncs perquè d'entrada em fa mandra llegir "filosofades" i també llibres d'autoajuda o de creixement personal. Gaudeixo més llegint altres géneres.

Però és cert que aquest l'he trobat molt interessant. És un llibre molt reflexiu i amb molt bons exemples, que anima a l'esforç i a la serenitat (a mi em falta una mica de cada 😅).

No m'ha semblat gens presumptuós, és força assequible per a qualsevol tipus de lector. A vegades, els llibres d'aquesta temàtica sembla que tinguin la veritat absoluta i en aquest cas no és així. L'autor, a través de la seva experiència com a explorador, ens explica que és bo gaudir de la soledat i que cal mirar les coses amb optimisme. Ens convida a aplicar la seva experiència en el nostre dia a dia.

Tot i que, com diu el títol, hi ha molta part filosòfica, en general es llegeix molt bé i per això us el recomano.

En quins àmbits de la vostra vida quotidiana traieu l'esperit explorador?🗻

ESPAÑOL:

Antes de nada quiero agradecer a Editorial Comanegra el envío del ejemplar porque estoy segura que de otra forma no habría leído este libro. Por qué? Pues porque de entrada me da pereza leer "filosofadas" y también libros de autoayuda o de crecimiento personal. Disfruto más leyendo otros géneros.

Pero debo decir que este me ha parecido muy interesante. Es un libro muy reflexivo y con muy buenos ejemplos, que anima a esforzarse y a la serenidad (a mi me hace falta un poco de cada 😅).

No me ha parecido, para nada, presuntuoso, es muy asequible para cualquier tipo de lector. A veces, los libros de esta temática dan la sensación de hablar de verdades absolutas y en este caso no es así. El autor, a través de su experiencia como explorador, nos explica que es bueno disfrutar de la soledad y que debemos ver las cosas con optimismo. Nos invita a aplicar su experiencia en nuestro día a día.

Aunque, como dice el título, hay mucha parte filosófica, en general se lee muy bien y por eso os lo recomiendo.

¿En qué ámbitos de vuestra vida cotidiana sacáis el espíritu aventurero? 🗻
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..
avegadesllegeixoavegadesllegeixo23 November 2021
Potser caldria dir que de primer a nosaltres mateixos ens semblava impossible, però les possibilitats de tirar-ho endavant van anar augmentant a mesura que ho anàvem preparant.
avegadesllegeixoavegadesllegeixo23 November 2021
La diferència entre Heyerdahl i els altres residia en el fet que ell seguia el seu somni i els altres miraven de seguir el somni d'algú altre.
avegadesllegeixoavegadesllegeixo23 November 2021
El que és humanament possible no és manté inamovible.
Videos de Erling Kagge (3) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Erling Kagge
El explorador Erling Kagge charla con Gabi Martínez sobre las enseñanzas que se pueden extraer de las condiciones más difíciles para el ser humano.
«Filosofía para exploradores polares»: https://bit.ly/30QMs3o
La supervivencia en condiciones extremas tiene una insospechada aplicación práctica en nuestro día a día. El explorador Erling Kagge aporta las claves de cómo llevar una vida más plena aun instalados en la comodidad de nuestros hogares.
#AtréveteAPensar #DíaDeLaFilosofía
---- SOBRE ERLING KAGGE Erling Kagge (Oslo, 1963) es escritor y explorador. Fue el primero en completar el “desafío de los tres polos” (Polo Norte, Polo Sur y cima del Everest). Ha publicado los libros «El silencio en la era del ruido», «Caminar» y «Filosofía para exploradores polares», todos ellos publicados en la editorial Taurus.

Lectores (1) Ver más