Editorial: L'Altra Editorial (07/06/2023)

Amb una veu seductora, íntima, accessible i càlida, i un sentit de l'humor àcid i sense pèls a la llengua, Nora Ephron es retrata, en aquests assajos, com una cuinera obsessiva, una mare desastrosa i una ciutadana apassionada i militant. Però, per sobre de tot, ens parla obertament i amb perplexitat genuïna de l'experiència de fer-se gran, de l'envelliment del cos i la decadència de la ment, de la frustració de perdre el ritme i de veure que el món comença a girar m... >Voir plus

Drae
 04 February 2024
Es tracta d'una lectura senzilla, ràpida i amena, on l'autora, fent un repàs d'alguns moments de la seva vida, ens fa partícips de les seves preocupacions i "problemes", amb un bon toc d'ironia i una gran dosi d'autocrítica.
Un llibre per desconnectar, i passar l'estona., sense esperar una gran obra.
DraeDrae08 February 2024
Qualsevol cosa que no t'agradi del teu cos als trenta-cinc cinc anys, et produirà nostàlgia als quaranta-cinc.

Cualquier cosa que no te guste de tu cuerpo a los treinta y cinco años, te producirá nostalgia a los cuarenta y cinco
Videos de Nora Ephron (2) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Nora Ephron
Nora Ephron (Nueva York, 1941-2012), fue escritora, productora, guionista y directora de cine. Escribió el guion de 'Silkwood' o 'Cuando Harry encontró a Sally' y dirigió películas como 'Algo para recordar' y 'Julie y Julia'. Dos años antes de morir vio la luz su último libro, 'No me acuerdo de nada'. 'Se acabó el pastel' se publicó en 1983 y es su única novela.

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro