Editorial: Destino (30/11/-1)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 19 April 2022
A pocs dies de la Diada de Sant Jordi on la flaira de les roses i dels llibres nous perfumen els carrers de Barcelona no podem deixar de recomanar-vos l'obra mereixedora del Premi Josep Pla d'enguany.
De la ploma d'en Toni Cruanyes brolla amb naturalitat i senzillesa una obra que captiva i encisa pel seu missatge.
Una obra que reflexiona sobre com els avis han viscut la pandèmia, sobre la memòria i la identitat i la vida de cadascú.
En aquesta novel·la l'autor ens regala una historia que ret homenatge al seu avi i que ens narra com han viscut aquests darrers anys i com recorden i fan balanç de tota una vida esdevenint testimonis de fets històrics, esdeveniments personals i el retrat de tota una societat.
Des del present s'entén millor la complexitat del passat, les decisions preses fossin encertades o errònies i tots els passos que s'han donat per arribar al aquí i ara envoltat de la família i amb mil històries per explicar i fer que tota una generació es vegi reflectida en aquestes paraules.
A La vall de la llum veiem com l'autor es generós amb el seu públic lector i a més d'obrir-nos les portes i presentar-nos a la seva família també deixa volar a la seva ploma més periodística per dibuixar el que va ser el context social i econòmic de l'època per tal de crear un teló de fons bell i molt entenedor.
El propi temps esdevé protagonista i part de l'obra.
És una narració que vol el seu temps i ens convida a reflexionar sobre els nostres avantpassats i veure'ls duna manera més clara i pura.
Sensibilitat, base documental ben treballada, descripcions perfectes, personatges entranyables... Té tots els ingredients per esdevenir un llibre perfecte per desgranar, gaudir i regalar.
Les bones lletres s'han de compartir i de la mà de Destino us apropem una gran historia que repassa un segle a través d'una vida.
Impressiona com des d'un sol testimoni es pot retre tribut a tota una generació i a un territori.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: historiaVer más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro