Editorial: Edicións Xerais (01/07/2023)

Entre os séculos XI e XII as figuras da raíña Urraca I e do arcebispo Diego Xelmirez enchen un tempo decisivo na nosa historia. Daquela, Galiza foi resgardo seguro da cristiandade Ibérica, lugar onde se cerraban os fillos dos reís. Nesta novela de Xabier Paz, ademáis dos sucesos históricos e dos personaxes creados pola historiografía dominante, asoman os seres humanos que só a literatura é quien de revelar.
Enfrontadas entre si, estás dúas figuras cimeiras va... >Voir plus

bigorniabigornia03 January 2024
Mandoume chamar o pai. Vexo o rei flanqueado polas tías Urraca e Elvira que sorrín inda que non tanto coma a nai Constanza. Eu, cativa impúbere, contemplo a súa figura impoñente coma sempre e, tal vez, máis alegre.
-Urraca, decidimos que casarás con Raimundo de Borgoña, un gran cabaleiro. Cando chegue o momento celebraremos a voda. Eu non sei que dicir, o cariño e o temor lévanme a agradalo e obedecelo sempre e remato por dicir o que adoito dicir.
- Si,pai.
+ Lire la suite
bigorniabigornia03 January 2024
Os clérigos manexan os argumentos como espada. Cando lles convén envaíñanos e fan excepcións e cando non, descargan unha espadada e excomungan.